کد خبر : 1819555 | 24 فروردين 1401 ساعت 23:01 | 26.4K بازدید | 1 دیدگاه

نقی‌زاده با دندان شکسته مقابل پرسپولیس(عکس)

هافبک نفوذی آلومینیوم با مصدومیت شدید در دیدار با پرسپولیس مواجه شده و از ترکیب تیمش بیرون رفت.

نقی‌زاده با دندان شکسته مقابل پرسپولیس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی‌زاده که در دور رفت لیگ برتر تک گل پیروزی‌بخش آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس را به ثمر رسانده و در آن مسابقه و همچنین بازی برگشت نمایش خوبی ارائه داده بود، در جدال جام حذفی نیز یکی از نفرات تاثیرگذار تیمش به‌شمار می‌رفت که این بار با یک اتفاق دیگر مورد توجه قرار گرفت.

نقی‌زاده در دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس که منجر به صعود آلومینیوم شد، ۱۹ پاس صحیح، یک سانتر و یک قطع توپ داشت و دو موقعیت جدی هم ساخت ولی مصدومیت اجازه نداد این بازیکن در نیمه دوم عملکردی که مورد انتظارش بود؛ ارائه بدهد.

هافبک سرعتی آلومینیوم در دقیقه ۷۳ قصد داشت از سمت راست زمین نفوذی را انجام بدهد که رضا اسدی، هافبک تعویضی پرسپولیس با دست به صورت نقی‌زاده کوبید تا موجب تنش در زمین شود و همچنین مصدومیت شدید بازیکن آلومینیوم را رقم بزند.

نقی‌زاده در این صحنه با شکستگی دندان و پارگی شدید لب مواجه شد، نتوانست به بازی ادامه بدهد و تعویض شد، اما بعید است این بازیکن مشکلی برای ادامه همراهی تیمش در دیدار آینده جام حذفی مقابل خلیج فارس ماهشهر داشته باشد و احتمالا دوباره در ترکیب اراکی‌ها قرار می‌گیرد.

1705663

دیدگاه‌ها