کد خبر : 1819720 | 26 فروردين 1401 ساعت 12:25 | 24.7K بازدید | 1 دیدگاه

بوفون: تمدید نکردن قرارداد دیبالا تصمیم درستی است

جانلوییجی بوفون، دروازه‌بان سابق یوونتوس، از تصمیم این باشگاه برای عدم تمدید قرارداد پائولو دیبالا دفاع کرد.

بوفون: تمدید نکردن قرارداد دیبالا تصمیم درستی است

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دیبالا و باشگاه یوونتوس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این بازیکن آماده است تا به عنوان بازیکن آزاد از جمع بازیکنان بیانکونری جدا شود. 
این ستاره آرژانتینی پیش از این پیشنهادی را برای تمدید قرارداد از سوی مدیران یووه دریافت کرده بود اما مصدومیت‌ها و شرایط فیزیکی او باعث شد که نظر مدیران یووه تغییر کند. این اتفاق عصبانیت و ناراحتی او را در پی داشت چراکه حاضر نبود قراردادی را با شرایط جدید و دستمزد کمتر به امضا برساند.
بوفون در گفتگو با روزنامه استامپا درباره شرایط دیبالا و عدم تمدید قرارداد با این بازیکن اظهار داشت:«من انتظار چنین چیزی را نداشتم اما باشگاه درست و صادقانه رفتار کرد و توضیح داد که این بازیکن دیگر بخشی از پروژه یوونتوس نیست.»

 

1705666


او با اشاره به توانایی‌های فنی این بازیکن آرژانتینی در میدان اضافه کرد:«به همین دلیل است که آنها تصمیم به عدم تمدید قرارداد دیبالا گرفتند. او فرصت‌های دیگری دارد تا توانایی‌هایش را در آینده نشان دهد اما چنین چیزی به این معنا نیست که یوونتوس کار اشتباهی انجام می‌دهد.»
بوفون آخرین بار در سال 2018 در ترکیب تیم ملی ایتالیا به میدان رفت و پس از آن جانلوییجی دوناروما جانشین او شد. این دروازه‌بان موفق شد عنوان بهترین بازیکن یورو را از آن خود کند اما پس از آن فصل دشواری را در پاری سن ژرمن و البته ترکیب تیم ملی ایتالیا سپری کرده است. 
این دروازه‌بان کهنه‎‌کار درباره این بازیکن گفت:« زمان و عملکرد همه چیز را درمان خواهد کرد اما حالا دیگر هیچ اشتباه و لغزشی قابل قبول نیست. هرکدام از ما این دوران را سپری کرده‌ایم اما او به لطف کیفیتی که دارد در آینده مشکل جدی نخواهد داشت.»

دیدگاه‌ها