کد خبر : 1819748 | 26 فروردين 1401 ساعت 14:31 | 6.2K بازدید | 2 دیدگاه

پس از یک دهه فعالیت

رسمی؛ اخراج شان دایش از هدایت برنلی

باشگاه برنلی دقایقی پیش خبر از برکناری شان دایش داد و به این ترتیب دوران مربیگری ۱۰ ساله او در برنلی به اتمام رسید.

رسمی؛ اخراج شان دایش از هدایت برنلی

به گزارش "ورزش سه"، برنلی 8 بازی مانده به پایان فصل، در رده هجدهم لیگ برتر قرار دارد و همین منجر به اخراج شان دایش، سرمربی این تیم شد. شان دایچ پس از تقریبا 10 سال حضور در تِرف مور، از برنلی اخراج شد.

1366122

 

این خبر شوکه کننده در حالی منتشر شده که برنلی در رده هجدهم لیگ برتر قرار دارد و 8 بازی مانده به پایان، با منطقه امن، تنها چهار امتیاز فاصله دارد.

برنلی از هفت بازی گذشته خود فقط یک برد داشته و در این مقطع پنج بار شکست خورده است. در نتیجه هیئت مدیره تصمیم گرفت که تغییری را برای عوض کردن شرایط موجود ایجاد کند.

1028659

 

آلن پیس، رئیس باشگاه برنلی با انتشار بیانیه گفت: « در ابتدا می‌خواهیم صمیمانه از شان و دستیارانش به خاطر دستاوردهایشان در باشگاه در یک دهه گذشته تشکر کنیم. شان در طول دوران حضورش در ترف مور، هم در داخل و هم در خارج از زمین یک اعتبار بزرگ برای باشگاه بود و بازیکنان، کارکنان، هواداران و جامعه فوتبال به آن احترام می گذاشتند، با این حال، نتایج این فصل ناامیدکننده بوده و در حالی که این تصمیم فوق‌العاده دشواری بود، به فاصله هشت بازی تا پایان، تصمیم گرفتیم با ایجاد یک تغییر، شانس تغییر این روند منفی را امتحان کنیم. پروسه جایگزینی شان آغاز شده و در زمان مناسب اطلاعیه های بعدی به هواداران اعلام خواهد شد.»

دیدگاه‌ها