کد خبر : 1819809 | 26 فروردين 1401 ساعت 20:58 | 24.8K بازدید | 18 دیدگاه

موراتا:

پنالتی یووه برابر بارسا در فینال CL را نگرفتند

آلوارو موراتا، مهاجم یوونتوس، هنوز هم حسرت فینال لیگ قهرمانان 2015 و شکست برابر بارسلونا را دارد.

پنالتی یووه برابر بارسا در فینال CL را نگرفتند

به گزارش "ورزش سه"، موراتا در حال حاضر به عنوان بازیکن قرضی از اتلتیکو مادرید به یوونتوس ملحق شده و بعید به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه تصمیمی برای استفاده از بند 35 میلیون یورویی و دائمی کردن قرارداد او در این تیم داشته باشند. 
هرچند گفته می‌شود که اگر مبلغ مورد نظر باشگاه اتلتیکو مادرید کاهش پیدا کند، شاید این بازیکن اسپانیایی در پایان فصل جاری به صورت دائمی به یووه بپیوندد. 
موراتا در گفتگو با DAZN درباره شرایط حضورش در تورین اظهار داشت:« همه در یووه برای آینده‌شان بازی می‌کنند و این اتفاق در جریان بازی‌ها و جلسات تمرینی ادامه دارد. این که در هر بازی در این تیم مورد قضاوت قرار بگیری طبیعی است. من با تمام وجود برای پیروزی و موفقیت هم تیمی‌ها و خوشحالی هواداران تلاش می‌کنم.»

 

1686881


او با اشاره به رضایتی که از حضور در یوونتوس و کشور ایتالیا دارد گفت:« من از این که اینجا هستم خوشحالم. پسرانم هر روز صبح از من می‌خواهند که سرود یوونتوس را برای آنها بخوانم. من خوشحال هستم اما با کسب یک جام خوشحال‌تر خواهم بود.»
این مهاجم اسپانیایی دو هفته قبل با کارلو توز دیدار کرد که پیش از این یک فصل را در یووه با هم سپری کرده و قهرمانی در لیگ و جام حذفی و همچنین شکست در فینال لیگ قهرمانان 2015 برابر بارسلونا را تجربه کرده بودند. 
موراتا در این باره گفت:« من آن زمان 21 ساله بودم و تجربه زیادی نداشتم. توز یکی از بهترین بازیکنان با کیفیتی باورنکردنی بود. بازیکنان زیادی در تاریخ مثل او نیستند. ما درباره فوتبال و خانواده حرف زدیم. تنها یک حسرت کوچک وجود دارد. شاید یک پنالتی در فینال لیگ قهرمانان برای ما گرفته نشد اما زندگی همین است.»
این بازیکن به خطای دنی آلوس روی پل پوگبا در محوطه جریمه بارسا در نیمه دوم این فینال و در حالی که به تازگی گل مساوی را به ثمر رسانده بود اشاره داشت.

دیدگاه‌ها