کد خبر : 1819851 | 27 فروردين 1401 ساعت 10:50 | 22.6K بازدید | 1 دیدگاه

عجیب‌ترین تعویض سری‌آ؛ گوشواره دردسرساز!

در یکی از بازی های شب گذشته هفته سی و سوم سری آ اتفاق عجیبی رخ داد و یک بازیکن به دلیل داشتن گوشواره، تعویض شد!

عجیب‌ترین تعویض سری‌آ؛ گوشواره دردسرساز!

به گزارش "ورزش سه"، امبالا انزولا بازیکن اسپتزیا در حالی که تیمش با یک گل از اینتر عقب بود در دقیقه 60 وارد زمین شد. چند دقیقه بعد، داور متوجه شد که بازیکن تازه وارد اسپتزیا گوشواره بزرگی به گوش دارد و از او خواست که آن را دربیاورد.

این خواسته داور اما غیرممکن بود چرا که بعد از چند دقیقه تلاش انزولا و کمک اعضای تیم اسپتزیا، گوشواره از گوش این بازیکن درنیامد! بازیکن اسپتزیا در نهایت دستان خود را به حالت تسلیم بالا برده و دوباره به نیمکت برگشت! بله او به دلیل اینکه نتوانست گوشواره خود را درآورد در دقیقه 70 تعویض شد و یکی از تعویض های اسپتزیا به همین سادگی سوخت.

1706145

 

1706147

 

سرمربی تیم اسپتزیا در حالی که از اتفاق رخ داده حیرت زده بود، مجبور شد تنها 10 دقیقه پس از به زمین فرستادن امبالا انزولا، آنتیسته را جانشین او کند. البته مسئولان تیم اسپتزیا در پایان مسابقه از دست داور چهارم بازی شاکی بودند که باید پیش از انجام تعویض، متوجه این موضوع می شد.

در قوانین فوتبال آمده است همراه داشتن هرگونه جسم خارجی مانند گردنبند، انگشتر و ... ممنوع است. البته داور چهارم پیش از انجام تعویض بایستی بازیکنان را از حیث داشتن این اجسام کنترل و در صورت تخلف از ورود آنها به زمین جلوگیری کند.

دیدگاه‌ها