کد خبر : 1820011 | 27 فروردين 1401 ساعت 23:27 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

سکوت خامس بعد از مرگ ستاره

‌فقط یک نفر عزادار درگذشت رینکون نیست!

پسر فردی رینکون، بازیکن سابق و فقید رئال مادرید به شایعاتی که درباره درگیری پدرش و خامس‌رودریگز وجود داشته؛ واکنش نشان داد.

‌فقط یک نفر عزادار درگذشت رینکون نیست!

به گزارش "ورزش سه"، چندین حکایت و جزئیات در مورد زندگی ورزشی و شخصی فردی رینکون، هافبک سابق رئال مادرید، پس از درگذشت وی در 13 آوریل، منتشر شده است.

پس از بازنشستگی از فوتبال، رینکون در تلویزیون و رادیو کارشناس شد. او به دلیل نظرات ‌اغلب دقیقش محبوبیت زیادی در بین طرفداران به‌دست آورد. رینکون اخیراً از تیم ملی کلمبیا به دلیل نتایج آنها در زمین و عملکرد برخی بازیکنان خاص، از جمله خامس رودریگز، انتقاد کرده بود.

شایعاتی در مورد درگیری بین این دو نفر وجود دارد، اما فردی استیون، پسر رینکون، روز پنج‌شنبه هنگام صحبت با رسانه‌ها وضعیت را در این‌باره روشن کرد. او گفت: "مشکل در تفسیر این مسئله بوده است. او هرگز نمی‌خواست به نام خود یا دیگران آسیب برساند. چیزهایی را می‌دید که خوب پیش نمی‌رفت و دوست نداشت، اما هرگز به قصد دست کم گرفتن کسی نبود.
این مسائل ما را دچار مشکل کرد و به او گفتیم هی بابا، دست از این کار بردار، زیرا به دردسر می‌افتی. او در جواب گفت چرا وقتی راست می‌گویم این حرف‌ها را نزنم."

بعد از این‌که کلمبیا نتوانست به جام جهانی 2022 راه یابد، خامس چیزی در صفحات رسانه‌های اجتماعی خود منتشر نکرده است. کسانی هستند که معتقدند بازیکن سابق رئال مادرید هرگز نمی‌تواند بر انتقادات غلبه کند، برخی دیگر فکر می‌کنند که او به سادگی آن را نادیده گرفته است و برخی دیگر مطمئن هستند که او هنوز تحت تأثیر حذف قرار دارد.

دیدگاه‌ها