کد خبر : 1820126 | 28 فروردين 1401 ساعت 16:44 | 39.3K بازدید | 2 دیدگاه

توی مانیتور چه دیدی آقای داور؟

ضعیف‌ترین داوری سال و تصاویر شگفت انگیز

چند ماه پس از اتفاقات عجیب داوری در AFCON بار دیگر تصمیم یک داور در آفریقا جنجالی شد.

به گزارش "ورزش سه"، از چارچوب رقابت‌های جام باشگاه‌های آفریقا بامداد امروز‌ تیم‌های فوتبال الاهلی مصر و راجا کازابلانکا مراکش به مصاف یکدیگر رفتند.
در این دیدار که دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌ها به حساب ‌می‌آمد، الاهلی در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان حریف مراکشی بود و در نهایت موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد حریف عبور کند.
نقطه عطف این بازی اما، تصمیم عجیب داور در دهمین دقیقه از مسابقه بود. جایی که در یک صحنه، داور مسابقه برخورد توپ با پای مدافع راجا را خطای هند تشخیص داد و به نشانه پنالتی در سوتش دمید. بلافاصله پس از این اتفاق، کمک داور ویدیویی از داور بازی درخواست کرد تا صحنه را بازبینی کند. اتفاقی که با پذیرش داور همراه و شد او برای بازبینی صحنه به کنار زمین زمین رفت.

1706585
1706586

اما در کمال شگفتی، داور مسابقه پس از بازبینی صحنه هم مجددا تصمیمش بر اعلام پنالتی را تکرار کرد! درحالی که در تصاویر به وضوح مشخص بود توپ ابتدا به ران بازیکن برخورد می‌کند و پس از آن هم بدون کوچکترین برخورد با دست مدافع دور می‌شود.
همین اتفاق باعث شد تا بازیکنان راجا کازابلانکا به شدت به داور اعتراض کنند. هرچند این اعتراضات هم فایده‌ای نداشت و در نهایت حسین الشحت گل نخست الاهلی را به ثمر رساند.
یک صحنه دیگر هم به در آغوش گرفتن و رویارویی داور و یک بازیکن رجاست که در نهایت با گرفتن گردن بازیکن از سوی داور توام شده است. 
اتفاقی که با واکنش‌های بسیار زیادی در فضای مجازی همراه بود و در نهایت مسئولان باشگاه راجا درنظر دارند از این کمک داور شکایت کنند.
مهم‌ترین واکنش صورت گرفته نسبت به اتفاقات داوری این مسابقه به حساب رسمی باشگاه راجا در توییتر مربوط می‌شود. آنها با یک عکس که کادر داوری مسابقه را نشان می‌داد، آنها را به عنوان بازیکنان برتر زمین معرفی کردند!

1706583
1706584

دیدگاه‌ها