کد خبر : 1820285 | 29 فروردين 1401 ساعت 16:21 | 6.7K بازدید | 1 دیدگاه

از اهمیت این چالش آگاهیم:

اینزاگی: می‌دانیم دربی چقدر برای هواداران مهم است

سیمونه اینزاگی، سرمربی جوان اینتر مدعی شد هنوز در مورد ترکیب تیمش مقابل میلان به جمع بندی نرسیده است.

اینزاگی: می‌دانیم دربی چقدر برای هواداران مهم است

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری فردا شب و در جریان بازی برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا در ورزشگاه جوزپه مه آتزا به مصاف میلان می رود تا دو تیم چهارمین دربی دلامدونینای فصل خود را برگزار کنند. مسابقه رفت با نتیجه 0-0 به پایان رسید و حالا سیمونه اینزاگی در کنفرانس خبری قبل از این دیدار تاکید کرد نتیجه تقابل فردا شب ربطی به سرنوشت رقابت دو تیم در لیگ نخواهد داشت.

سیمونه اینزاگی گفت: "ما از اهمیت این چالش آگاهیم، سه پیروزی متوالی داشته ایم و برای بازی فردا شب آماده ایم. من همیشه و هر روز شک و تردید زیادی در مورد ترکیب اصلی دارم، هنوز دو جلسه تمرینی باقی مانده و سعی می کنم بهترین ترکیب را روانه زمین کنم. شرایط در کوپا ایتالیا ربطی به لیگ ندارد، ما در هر دو جام مدعی هستیم و این بدان معناست که عملکرد خوبی داریم و البته سوپرجام را نیز که در ژانویه فتح کردیم. می دانیم دربی چقدر برای هواداران و باشگاه مهم است.

1703472

این چهارمین دربی فصل است، فردا می خواهیم برنده شویم و هدف ما رسیدن به فینال کوپا ایتالیا است. ما می توانستیم در بازی های قبلی دستاورد بیشتری داشته باشیم، اما لحظات تعیین کننده هستند و ما باید در زمان مناسب خوب عمل می کردیم.

برتری در بازی فردا شب به منزله رسیدن به یک فینال خواهد بود، اما تکرار می کنم که کوپا و لیگ دو رقابت متفاوت هستند. فردا شب تمام اولویت ما روی این مسابقه خواهد بود، اما پس از پایان بازی و صرف نظر از نتیجه، انگیزه و افکار تیم را روی دیدار با رم و ادامه فصل متمرکز خواهد بود.

من پنج مهاجم دارم که همگی در شرایط خوبی بوده و شایسته بازی کردن هستند. همه آنها می توانند در کنار دیگر بازیکنان در ترکیب اینتر قرار گیرند. من بهترین راه حل را انتخاب خواهم کرد و انتخاب مهاجمان همیشه به نوع مسابقه و حریف بستگی دارد. ادین ژکو و خوآکین کوره‌آ در مقابل ورونا عالی کار کردند، لائوتارو مارتینز و الکسیس سانچس نیز وارد زمین شده و دروازه حریف را باز کردند."

دیدگاه‌ها