کد خبر : 1820323 | 29 فروردين 1401 ساعت 21:20 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

بدبیاری و سه فرصت‌سوزی بزرگ شاگردان رحمتی

آلومینیوم در نیمه نخست دیدار برابر خلیج فارس ماهشهر حداقل سه فرصت مسلم گلزنی را از دست داد.

بدبیاری و سه فرصت‌سوزی بزرگ شاگردان رحمتی

به گزارش "ورزش سه"، نیمه نخست دیدار حساس آلومینیوم اراک و خلیج فارس ماهشهر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که شاگردان مهدی رحمتی در نیمه نخست فرصت‌های متعدد گلزنی را از دست دادند و تنها آه و حسرت در 45 دقیقه ابتدایی نصیب هواداران اراکی حاضر در استادیوم شد.

نخستین موقعیت جدی اراکی‌ها را آزادی در کمال ناباوری از دست داد. ارسال ضربه کاشته فخرالدینی در دهانه دروازه به وحید محمدزاده، مدافع جلو کشیده آلومینیوم رسید و این بازیکن توپ را مقابل آزادی کاشت و ستاره اراکی‌ها در دیدار برابر پرسپولیس، با شلیکی محکم توپ را به تور کنار دروازه کوبید.

در این لحظه بسیاری از هواداران آلومینیوم به هوای باز شدن دروازه خلیج فارس ماهشهر از جای خود برخاستند اما ضربه محکم آزادی راهی به درون دروازه حریف پیدا نکرد.

دقایقی بعد این بار خود محمدزاده در متن حرکت قرار داشت و فرصت خوبی را از دست داد. ارسال کرنر آریاکیا در تیر یک با تأثیرگذاری یکی از بازیکنان آلومینیوم همراه شد و توپ در تیر دوم برابر وحید محمدزاده قرار گرفت اما ضربه سر این مدافع پیش‌تاخته از دقت کافی برخوردار نبود و توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

بزرگترین فرصت آلومینیوم برای گلزنی در دقیقه 29 به‌دست آمد. روی یک ارسال به روی دروازه، این اسماعیل شریفات بود که صاحب توپ شد و شوت محکم و غیرقابل مهار این بازیکن با سرعت فراوان به تیر دروازه ‌برخورد کرد و به درون زمین بازگشت تا تیم مهدی رحمتی در نیمه نخست چند فرصت بزرگ گلزنی را از دست داده باشد.

دیدگاه‌ها