کد خبر : 1820348 | 29 فروردين 1401 ساعت 23:34 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

آ.ا.ک با کریم و احسان برد اما سهمیه نگرفت

آ.ا.ک با وجود پیروزی در بازی امشب نتوانست سهمیه اروپایی را به‌دست بیاورد.

آ.ا.ک با کریم و احسان برد اما سهمیه نگرفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم آ.ا.ک آتن با وجود شروع خوب، در چهار بازی بعدی خود در گروه قهرمانان سوپرلیگ یونان نتایج خوبی نگرفت تا شانس کسب سهمیه را از دست بدهد. این تیم امشب در آخرین بازی خود در این مرحله مقابل گیانینا به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.

میلاد محمدی برخلاف بازی‌های قبل در ترکیب آ.ا.ک حضور نداشت و احساس حاج صفی نود دقیقه برای این تیم مقابل گیانینا بازی کرد. کریم انصاری‌فرد هم که به دلیل مصدومیت عجیب در اردوی تیم ملی، امروز به جمع هم‌تیمی‌هایش برگشته بود. او در دقیقه 88 به‌عنوان آخرین تعویضی تیمش جای آرائوخو را گرفت.

آ.ا.ک بازی را بهتر شروع کرده و در دقیقه چهار به گل رسید. این تیم در دومین دقیقه از وقت‌های اضافه دومین گل را هم وارد دروازه میزبان کرد. گیانینا یکی از گل‌ها را در دقیقه 52 جبران کرد ولی آرائوخو در دقیقه 69 گل سوم را برای میهمان زد. گیانینا البته در دقیقه 90 یک گل دیگر زد تا بازی را با نتیجه سه بر دو به حریف واگذار کند.

با این نتیجه آ.ا.ک 51 امتیازی شده و فصل را با رتبه پنجم به پایان رساند. با این رتبه یاران انصاری‌فرد، محمدی و حاج صفی از کسب سهمیه اروپایی بازماندند. المپیاکوس با 70 امتیاز فاتح این فصل از سوپر لیگ یونان شد.

دیدگاه‌ها