کد خبر : 1820421 | 30 فروردين 1401 ساعت 11:57 | 7.1K بازدید | 6 دیدگاه

توامبا این مساوی مثل باخت بود

مهاجم التعاون:داور با سپاهان مماشات کرد

دو مهاجم تیم فوتبال التعاون عربستان نمایش خود در مقابل حریف ایرانی را سزاوار کسب 3 امتیاز می‌دانند.

مهاجم التعاون:داور با سپاهان مماشات کرد

به گزارش "ورزش سه" بعد تساوی 1-1 التعاون و سپاهان در مسابقه‌ی بامداد امروز، لیاندر توامبا مهاجم کامرونی التعاون درباره‌ی مصاف با حریف ایرانی گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی را هم خلق کردیم اما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. مطمئنا اگر خوب در میدان حاضر نمی‌شدیم، با توجه به شرایط فنی حریف نمی‌توانستیم این میزان موقعیت را در مقابل سپاهان ایجاد کنیم.

توامبا با انتقاد از عملکرد داور عمانی گفت: مخادمه در مقابل تندخویی بازیکنان ایرانی مماشات کرد و اشتباهات زیادی را در جریان مسابقه مرتکب شد و قضاوت خوبی انجام نداد.

نبات مهاجم گلزن تیم فوتبال التعاون هم درباره‌ی دیدار با سپاهان گفت: روی کار تیمی فرصت‌های خوبی به دست آوردیم اما نتوانستیم بهره‌وری لازم را داشته باشیم، ما برد را با تساوی عوض کردیم آن‌ هم در شرایطی که این تساوی برای ما مثل یک شکست بود چون واقعا شایسته کسب 3 امتیاز بودیم.

وی افزود: البته که تساوی مقابل سپاهان باعث نشده تا ما شانس صعود نداشته باشیم، فعلاً دومین گروه هستیم و با الدحیل صدرنشین هم بازی داریم، امیدواریم مثل دور رفت برنده شویم و به جمع 16 تیم برتر صعود کنیم. امیدوارم که هواداران از ما در مقابل الدحیل و پاختاکور حمایت کنند تا تیم‌مان بتواند به اهداف ترسیم‌شده خود برسد.

 

1707091

دیدگاه‌ها