کد خبر : 1820446 | 30 فروردين 1401 ساعت 13:14 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

ششمین پاس گل آسیایی انصاری

پاتوسی، جور شیمبا را در ترکیب فولاد کشید

در روزی که لوسیانو پریرا به دلیل محرومیت در اختیار کادرفنی فولاد نبود، پاتوسی و انصاری جای خالی این بازیکن را پر کردند.

پاتوسی، جور شیمبا را در ترکیب فولاد کشید

به گزارش "ورزش سه"، فولاد در دیدار دوم خود برابر آهال ترکمنستان نیز با یک گل به پیروزی دست یافت و غیبت لوسیانو پریرا مهاجم باتجربه این تیم نیز مانع از هدف شاگردان نکونام جهت رسیدن به پیروزی نشد.

روزنامه الریاضیة عربستان در شماره امروز خود به این مسئله اشاره کرده و نوشت: غیبت لوسیانو پریرا برزیلی، مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان ایران، ترکیب تهاجمی تیم جواد نکونام را در دیدار روز گذشته و از دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل آهال ترکمنستان تغییر داد.

این روزنامه در ادامه با اشاره به تغییرات ایجاد شده در خط حمله تیم نوشت: نکونام تصمیم گرفت تا ساسان انصاری را در پست مهاجم مستقیم قرار دهد و آیاندا پاتوسی بازیکن اهل آفریقای جنوبی نیز پشت سر او قرار گرفت و در دو طرف آنها نیز محمدرضا عباسی در سمت چپ و آرش رضاوند در سمت راست مشغول انجام وظیفه شدند.

در واقع در روزی که فولادی ها مهاجم اصلی و ثابت خود را در اختیار نداشتند، این بار وظیفه گلزنی بر دوش دیگر بازیکن خارجی خوزستانی ها گذاشته شد و آیاندا پاتوسی توانست ضمن پر کردن جای خالی پریرا، یک گل ارزشمند و سه امتیازی را به حساب تیمش واریز کند.

همکاری او و انصاری که در این بازی به دنبال پر کردن جای خالی شیمبا بودند نیز در نوع خود جالب توجه بود و فولاد با ششمین پاس گل آسیایی ساسان به امتیاز هشتم رسید و به تنهایی در صدر جدول رده بندی ایستاد. گلی که پاتوسی وارد دروازه آهال کرد، دومین گل آسیایی او پس از گلزنی مقابل العین در دیدار پلی آف فصل گذشته بود. مسئله ای که سوژه خبری روزنامه الریاضیة عربستان نیز شده بود.

 

1707133

دیدگاه‌ها