کد خبر : 1820467 | 30 فروردين 1401 ساعت 16:20 | 13.4K بازدید | 10 دیدگاه

مربی خوش شانسی هستم

آنچلوتی: قهرمانی لالیگا و چمپیونزلیگ را باهم می‌خواهیم

کارلو آنچلوتی از اشتیاق خود و بازیکنانش برای دبل در فصل جاری سخن گفت.

آنچلوتی: قهرمانی لالیگا و چمپیونزلیگ را باهم می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از پیروزی دراماتیک 2-3 یکشنبه شب برابر سویا خود را مهیای یک بازی سخت دیگر می کند. رئال باید به پامپلونا برود و برابر اوساسونا قرار بگیرد. زمینی که پیروزی در آن هرگز برای رئال ساده نبوده است. رئال برای مسجل کردن قهرمانی خود تنها به 7 امتیاز از شش بازی پیش رو نیاز دارد.

1704128
 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« درست است که به قهرمانی بسیار نزدیک شده ایم ولی پیامم برای بازیکنان روشن است. این بازی را هم باید مثل دیگر بازی ها جدی بگیرند چون هنوز قهرمانی قطعی نشده است. حریفی جنگنده و در ورزشگاهی دشوار پیش رو داریم. در دوران مربیگری ام خیلی تجربه چنین شرایطی را نداشته ام؛ اینکه چند هفته زودتر شانس قطعی کردن قهرمانی را داشته باشیم. حالا سه امتیاز بازی با اوساسونا را باید کسب کنیم. در واقع یک فرصت بسیار خوب نصیب ما شده تا به قهرمانی نزدیک تر شویم.»
استراحت به کریم بنزما:« وقتی بازیکن شرایط خوبی دارد، نیازی به استراحت دادن به او نیست. این حس را ندارم که باید به او استراحت بدهم. کریم مصدوم نیست و در فرم خوبی قرار دارد. فردا در ترکیب خواهد بود.»

نقش رودریگو در عوض کردن نتیجه بازی با سویا:« بله، او موثر و مفید کار کرد. وقتی وارد زمین شد، با خودش انرژی، سرعت و کیفیت را به تیم اضافه کرد. خیلی زود ما را به گل رساند و پاس گل سوم را به بنزما داد. از نمایش رودریگو و کریم لذت بردیم.»

1706755

 

حساب و کتاب برای قهرمانی:« از این واضح تر؟ باید فردا و سپس بازی با اسپانیول پیروز شویم و سپس اگر هنوز قهرمانی ما مسجل نشده باشد، برابر اتلتیکو نیز برنده شویم. به همین سادگی.»

مصدومیت کاسیمیرو:« او در تمرین دیروز مصدومیت جزئی پیدا کرد. فردا به میدان نمی رود ولی تلاش داریم به بازی هفته بعد مقابل سیتی برسد. امیدوارم مصدومیتش برطرف شود.»

مودریچ:« او یکی از بازیکنانی است که فردا استراحت خواهد کرد. لوکا خسته است و برابر اوساسونا در دسترس نخواهد بود.»

لالیگا یا لیگ قهرمانان:« مشتاق فتح هر دو جام هستیم.»

رکورد کسب 4 لیگ قهرمانان و فتح لیگ در 5 کشور مختلف به عنوان مربی:« شانس این را داشته ام که مربی تیم های بزرگی باشم. برای ارزیابی یک مربی نباید فقط به جام ها نگاه کرد. مربیان بسیار خوبی داریم که تخصص شان در نجات تیم ها از سقوط است.»


 

دیدگاه‌ها