کد خبر : 1820472 | 30 فروردين 1401 ساعت 17:10 | 13.7K بازدید | 11 دیدگاه

997 میلیون یورو برای هیچ

منچستریونایتد؛ از کابوس تا ساحل امن برای لیورپول

لیورپول سال‌هاست که تیمی بهتر و قدرتمند از منچستریونایتد در اختیار دارد و با صرف هزینه‌ای کمتر، توانسته خود را مدعی کسب همه جام‌ها کند.

منچستریونایتد؛ از کابوس تا ساحل امن برای لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، امشب در آنفیلد، لیورپول میزبان منچستریونایتد در دربی بزرگ فوتبال انگلیس است. شرایط دو تیم در جدول متفاوت است و اگر لیورپول برای قهرمانی با سیتی می‌جنگد، یونایتد در تلاش است تا سهمیه لیگ قهرمانان را به‌دست بیاورد. زمانی میزبانی از یونایتد برای لیورپول یک کابوس بود ولی با ورود یورگن کلوپ، همه چیز تغییر کرده و او توانسته جلال و شکوه از دست رفته قرمزها را برگرداند و این تیم سال‌هاست که دست بالاتر را نسبت به دشمن قدیمی خود دارد.

1707147

 

کلوپ سال 2015 مربی لیورپول شد و توانسته قرمزها را به مدعی جدی کسب همه جام‌ها تبدیل کند. در حالی‌که یونایتد پنجمین فصل بدون جام خود را پشت سر می‌گذارد، در همین مقطع لیورپول توانسته یک لیگ قهرمانان و یک لیگ برتر را به‌دست بیاورد و امسال شانس فتح 4 گانه را نیز دارد. 

آخرین پیروزی یونایتد در آنفیلد به ژانویه 2016 بر می‌گردد. در 6 سال گذشته شیاطین سرخ 997 میلیون یورو برای خرید بازیکن هزینه کرده‌اند در حالی‌که لیورپولی‌ها 33 درصد کمتر یعنی 663 میلیون یورو برای خرید بازیکن پرداختی داشته‌اند. خریدهای لیورپول بسیار منطقی‌تر و موثرتر نیز بوده‌اند. کافی است به عملکرد صلاح، کوناته، ژوتا، مانه، دیاز، فن دایک، آلیسون، رابرتسون و.... نگاه کنید.

1707148

 

یونایتد برای پوگبا 105 میلیون یورو، هری مگوایر 87 میلیون یورو، لوکاکو 85 میلیون یورو، فرد 59 میلیون یورو، وان بیساکا 55 میلیون یورو، هنریک مخیتاریان 42 میلیون یورو، اریک بایی 38 میلیون یورو.... پرداخت کرده و به این لیست بازیکنانی دیگر نیز می‌توان اضافه کرد. به جرات می‌توان گفت که حتی یکی از این بازیکنان نتوانسته ارزش خود را ثابت کرده و نشان دهد که لایق این ارقام بوده است.

بازی رفت دو تیم در اولدترافورد یک تحقیر تمام عیار برای شیاطین سرخ بود و 0-5 شکست خوردند. امشب در آنفیلد نتیجه چه خواهد شد؟

دیدگاه‌ها