کد خبر : 1820480 | 30 فروردين 1401 ساعت 18:38 | 8.5K بازدید | 1 دیدگاه

موعد دشوار فصل فرا رسید؛

رویای جاودانگی؛ هفته مرگ و زندگی پیش روی اینتر

روزهای سرنوشت ساز فصل برای اینتر و سیمونه اینزاگی فرا رسیده است.

رویای جاودانگی؛ هفته مرگ و زندگی پیش روی اینتر

به گزارش "ورزش سه"، تعلل و غفلت عجیب میلان در هفته‌های اخیر باعث شد اینتر باز هم شانس قهرمانی پیدا کند و برتری در دیدار عقب افتاده مقابل بولونیا، باعث صدرنشینی دوباره این تیم خواهد شد. اما حالا روزهای بسیار دشواری در انتظار این تیم است و برتری در مسابقات پیش رو می‌تواند زمینه ساز فصلی تاریخی برای نراتزوری شود.

اینتر امشب و در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا به مصاف میلان رفته و چهارمین دربی فصل خود را برگزار می‌کند. دو تساوی و یک شکست حاصل سه دربی قبلی برابر رقیب همشهری بوده و سیمونه اینزاگی بالاخره می‌خواهد نتایج نه‌چندان خوب خود مقابل میلان را جبران کند. بازی رفت به میزبانی روسونری با تساوی بدون گل تمام شد و حالا اینتر به دنبال صعود به دیدار نهایی است. 

1706108

اما بلافاصله مسابقه دشوار برابر رم تحت هدایت ژوزه مورینیو در راه است. جالوروسی در 12 مسابقه اخیر خود در لیگ ایتالیا شکست نخورده و از شرایط بسیار خوبی برخوردار است. کار اینتر در خانه برابر تیم مورینیو آسان نیست و سه امتیاز این دیدار نقش مهمی در ادامه فصل برای نراتزوری خواهد داشت. 

در ادامه نیز دو بازی پیاپی و سخت مقابل بولونیا و اودینزه پیش روی تیم سیمونه اینزاگی است و موفقیت احتمالی در این مسابقات ممکن است سه‌گانه‌ای تاریخی را در اولین فصل حضور این سرمربی جوان برای او رقم بزند. اینتر در ابتدای سال جدید در سوپرکاپ ایتالیا از سد یوونتوس گذشت و اینزاگی اولین جام خود روی نیمکت این باشگاه را فتح کرد. اگر این اتفاق رخ دهد، بی تردید سیمونه اینزاگی نام خود را در این باشگاه جاودانه خواهد ساخت.

دیدگاه‌ها