کد خبر : 1820573 | 31 فروردين 1401 ساعت 11:10 | 13.8K بازدید | 2 دیدگاه

در پی شکایت شروین بزرگ؛

محکومیت 450 میلیونی فولاد خوزستان

کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه اعلام کرد.

محکومیت 450 میلیونی فولاد خوزستان

به گزارش "ورزش سه" صبح امروز سایت فدراسیون فوتبال برخی از احکام صادره از سوی کمیته تعیین‌ وضعیت را اعلام کرد که در آن اعلام رأی در پرونده شکایت از تیم‌های لیگ برتری، لیگ یکی و لیگ دویی بود و هم‌چنین در رابطه با یک پرونده مرتبط با لیگ فوتسال زنان نیز رأی صادر شد.

آرای صادره به شرح زیر است:

*در پرونده شکایت شروین بزرگ لفمجانی از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 4 میلیارد و 450 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 97 میلیون و 10 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*با توجه به شکایت محمد قریشی از باشگاه صنعت نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 2 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 43 میلیون و 600 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت مجید عیدی از باشگاه ایران خودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 209 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 69 میلیون و 956 هزار و 200 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت جواد برزکار از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت 315 میلیون و 500 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 6 میلیون و 877 هزار و 900 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 35 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت داریوش هرندی از باشگاه استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 50 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت حسین قنبرنژاد از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 134 میلیون و 20 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 2 میلیون و 680 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت فرزاد طیبی از باشگاه شمس آذر قزوین (بادران)، این باشگاه به پرداخت مبلغ 690 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 13 میلیون و 800 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پرونده شکایت علی بشیری از باشگاه نود ارومیه، کمیته وضعیت نسبت به دعوای خواهان قرار رد دعوی را صادر کرد.

*در پی شکایت علی یحیی زاده از باشگاه نیروی زمینی، این باشگاه به پرداخت مبلغ 180 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 3 میلیون و 600 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت آرزو صدقیانی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ 150 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 3 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

دیدگاه‌ها