کد خبر : 1820622 | 31 فروردين 1401 ساعت 13:43 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

فرشاد مهره بی ‌جانشین محرم در سپاهان

فرشاد احمدزاده در آخرین مصاف طلایی پوشان بار دیگر با تغییر پست مواجه شد و پس از مدتی بار دیگر در پست وینگر چپ بازی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در مصاف برگشت طلایی‌پوشان اصفهانی مقابل التعاون بار دیگر شاهد تغییراتی در آرایش بازیکنان سپاهان بودیم و در شبی که شهریار مغانلو از روی نیمکت بازی را آغاز کرد، این سجاد شهباززاده بود که به عنوان مهاجم هدف در ترکیب تیم به میدان رفت.
تغییر مهم دیگر سپاهان در این مسابقه بازگشت مسعود ریگی به ترکیب بود؛ بازیکنی که به دلیل مصدومیت مدتی از ترکیب اصلی دور مانده بود و سرانجام در مصاف سرنوشت‌ساز مقابل التعاون بار دیگر شانس بازی از دقیقه اول مسابقه را به دست آورد تا در کنار محمد کریمی و سروش رفیعی سه بازیکن خط میانی سپاهان باشند.

170750917075101707511
نکته دیگر این مسابقه استفاده از فرشاد احمدزاده در پست وینگر چپ بود؛ بازیکنی که ابتدا در میانه میدان به کار گرفته شد و سپس چند مسابقه‌ای نیز یکی از سه مهاجم تیمش بود. محرم نویدکیا در ادامه برای اینکه بتواند سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو را به صورت همزمان در ترکیب اصلی داشته باشد، مجبور شد فرشاد احمدزاده را به میانه زمین ببرد، اما در مصاف با التعاون بار دیگر روی نام یکی از دو مهاجم سرشناس خود برای حضور در ترکیب اصلی خط کشید تا احمدزاده بازیکن ریزنقش و تکنیکی اصفهانی‎‌ها در کنار حسینی و شهباززاده سه مهاجم تیم باشند.
محرم نویدکیا در فصل جاری نشان داده علاقه ویژه‌ای به سبک بازی احمدزاده دارد و احتمالا تا پایان فصل نیز جایگاه این بازیکن در ترکیب ثابت طلایی پوشان با حضور محرم نویدکیا محفوظ باشد.

دیدگاه‌ها