کد خبر : 1820806 | 01 اردیبهشت 1401 ساعت 18:10 | 5.7K بازدید | 8 دیدگاه

فصل بعد تیم خوبی می‌بندیم

ناگلزمان: قهرمانی با پیروزی بر دورتموند، لذت دیگری دارد

سرمربی بایرن قصد دارد هر چه زودتر اولین عنوان قهرمانی خود با این باشگاه را به‌دست بیاورد.

ناگلزمان: قهرمانی با پیروزی بر دورتموند، لذت دیگری دارد

به گزارش "ورزش سه"، شنبه شب در آلیانز آرنا بایرن مونیخ میزبان دورتموند است. دیداری بین تیم‌های اول و دوم بوندس‌لیگا که می‌تواند پایانی باشد بر داستان قهرمانی فصل جاری. بایرن مونیخ به فاصله 4 هفته تا پایان، این فرصت را دارد که با یک پیروزی کار را تمام کرده و بار دیگر قهرمان فوتبال آلمان شود.

1707833


‌یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن در نشست خبری این بازی گفت:« شانس خوبی داریم تا برابر رقیب مستقیم‌مان قهرمانی را قطعی کنیم. من انگیزه و اشتیاق زیادی برای این بازی دارم و امیدوارم تیم نیز با من هم نظر باشد. قهرمانی بوندس‌لیگا یک اتفاق مهم است، حتی اگر برای بایرن عادی شده باشد و به نظر کم اهمیت بیاید. من مربی جاه طلبی هستم و می‌خواهم زودتر اولین جام خودم با بایرن را به‌دست بیاورم. هفته‌های اخیر چندان خوب نبوده‌اند ولی شنبه می‌تواند روز متفاوتی باشد.»

ناگلزمان ادامه داد:« دورتموند فصل بدی نداشته و تا همین‌جا نسبت به فصل قبل 13 امتیاز بیشتر کسب کرده‌اند. آنها روش‌های مختلفی برای بازی دارند و می‌دانم که برابر ما چند بازیکن‌شان را در اختیار نخواهند داشت ولی به خصوص در فاز حمله تیم بسیار خوبی هستند. تیمی سرعتی که روی ضد حمله تمرکز دارد. مطمئنم بازی خوب و هیجان انگیزی خواهد شد. ما هم مصدومانی داریم. چوپوموتینگ اخیرا مصدوم بود ولی امروز تمرین کرد. لوکاس هرناندز هم شرایطش بهتر شده ولی مچ پای کومان بار دیگر برای او مشکل ساز شده و باید دید فردا شرایطش چطور خواهد بود. بونا سار و تولیسو به بازی نمی‌رسند و گورتزکا هم پس از رفع بیماری امروز توانست خوب تمرین کند.»

1706672

 

حذف از لیگ قهرمانان و فتح بوندس‌لیگا:« نمی‌دانم فصل موفقی داشته‌ایم یا نه. بستگی دارد که دیدگاه شما از یک فصل خوب چه چیزی باشد. من عاشق مربیگری هستم و هدفم این است تیم خودم را به موفقیت برسانم و از این شغل لذت ببرم.»

هالند به جای لواندوفسکی:« خبری از هالند و برنامه‌هایش ندارم ولی لواندوفسکی با ما قرارداد دارد و در بایرن به گلزنی‌هایش ادامه خواهد داد.»

انتقالات تابستانی:« با حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه، رابطه‌ای دوستانه دارم و باهم تبادل نظر می‌کنیم. به او و دیگر سران باشگاه همچون اولیور کان اطمینان دارم. باید با توجه به شرایط اقتصادی باشگاه بهترین تصمیمات را گرفت. من تنها تصمیم گیرنده نیستم ولی می‌دانم که برای فصل بعد تیم خوبی خواهیم بست.»

جشن قهرمانی:« فکر نمی‌کنم قبل از بازی صحبت در این مورد چندان خوب باشد. تمرکز روی بازی با دورتموند است و اگر پیروز شویم، باشگاه برنامه‌های خودش را برای جشن قهرمانی دارد.»

آینده:« در پایان فصل باید همه چیز را تجزیه و تحلیل کنیم. مشکلاتی بود که برای فصل بعد باید رفع شوند. باید با شرایط موجود خودتان را وفق دهید ولی مشخصا باید در برخی زمینه‌ها بهتر شویم.»

دیدگاه‌ها