کد خبر : 1820840 | 02 اردیبهشت 1401 ساعت 10:44 | 24K بازدید | 4 دیدگاه

نیکولو پیرلو:

یوونتوس پدرم بهتر از تیم این فصل است

نیکولو پیرلو، پسر آندره‌آ پیرلو، به دفاع از عملکرد پدرش روی نیمکت یوونتوس پرداخت.

یوونتوس پدرم بهتر از تیم این فصل است

به گزارش "ورزش سه"، پیرلو در تابستان 2020 به عنوان سرمربی یوونتوس انتخاب و جانشین مائوریتزیو ساری روی نیمکت این تیم شد. 
این اولین تجربه مربیگری این هافبک سابق میلان و یوونتوس به حساب می‌آمد و او در نهایت توانست یووه را به چهاردهمین عنوان قهرمانی در کوپا ایتالیا رسانده و در لیگ نیز در رده چهارم جدول قرار دهد. 
پیرلو در نهایت پس از عدم موفقیت در کسب دهمین قهرمانی متوالی از هدایت یوونتوس برکنار و آلگری بار دیگر به عنوان سرمربی بیانکونری انتخاب شد. 

 

1635034


حالا به نظر می‌رسد که نیکولو پیرلو چندان تحت تاثیر عملکرد یوونتوس ِ آلگری در این فصل قرار نگرفته و پس از پیروزی این تیم برابر فیورنتینا در نیمه نهایی جام حذفی و صعود به فینال این رقابت‌ها، این موضوع را در شبکه‌های اجتماعی مطرح کرد. 
او در این باره در صفحه خودش نوشت:« این واقعیت همچنان وجود دارد که یوونتوس سال گذشته بسیار بهتر بود، آیا من در این باره هم اشتباه می‌کنم؟»
او پس از آن در توییت دیگری نوشت:« با این حال، برداشت اشتباهی از حرف من نکنید. من درباره سبک بازی این تیم صحبت می‌کنم و هیچ منظور دیگری ندارم. یووه امسال تیم بسیار خوبی است و باید به مربی و بازیکنان این تیم احترام گذاشت!»
بسیاری از هواداران یوونتوس از عملکرد این تیم در طول این فصل رضایت چندانی نداشته و به سبک بازی آلگری اعتراض کرده بودند. آنها معتقد هستند که تیم‌شان نه تنها نتایج ضعیفی کسب کرده، بلکه نمایش خسته‌کننده‌ای را نیز در زمین ارائه می‌دهد.

دیدگاه‌ها