کد خبر : 1821148 | 04 اردیبهشت 1401 ساعت 12:21 | 23.5K بازدید | 2 دیدگاه

اتفاق عجیب در تبلیغ پس از گلزنی

آخرین پرده از دیوانگی توسط مهاجم کلن!

اتفاقی جالب و عجیب بازی شب گذشته دو تیم کلن و آرمینیا بیله‌فلد را تحت تاثیر قرار داد.

آخرین پرده از دیوانگی توسط مهاجم کلن!

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم کلن و بیله‌فلد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم بوندسلیگا به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی با نتیجه 1-3 به سود کلن به پایان رسید. 
اما اتفاق عجیبی که در جریان این بازی رخ داد مربوط به آنتونی مودست، مهاجم کلن، بود که تصمیم گرفت در وسط بازی دست به تبلیغ محصولش بزند. 
این بازیکن گل دوم تیمش را در دقیقه 43 به ثمر رساند و پس از گلزنی به سمت ساک قرمز رنگی در کنار دروازه رفت و پاکتی را از آن بیرون کشید. او سپس این پاکت را که برند  قهوه خودش بود رو به دوربین‌های تلوزیونی گرفت. 
قهوه مودست از دسامبر 2021 به بازار عرضه شده و در سوپرمارکت‌های آلمانی در دسترس عموم قرار گرفته است. این بازیکن فرانسوی با شادی پس از گل همیشگی و مخصوص خودش این بار برند قهوه‌اش را نیز تبلیغ و معرفی کرد. 
پیش از این نیز بحث‌هایی درباره تبلیغ در میانه بازی در بوندسلیگا پیش آمده بود. ماریو گومز، مهاجم سابق اشتوتگارت، در هنگام خوشحالی پس از گل در سال 2009 دستانش را از هم باز می‌کرد، طوری که انگار بال دارد. همین موضوع باعث شده بود که بسیاری تصور کنند که او در حال تبلیغ نوشیدنی انرژی‌زای ردبول است. 
کمیته بررسی فدراسیون فوتبال آلمان در آن زمان به این نتیجه رسید که لزومی به دخالت و تحقیق روی این موضوع نیست. باید دید که آیا اقدام مودست نیز با برخوردی مشابه مواجه خواهد شد یا خیر.

منبع: بیلد

دیدگاه‌ها