کد خبر : 1821242 | 04 اردیبهشت 1401 ساعت 20:40 | 19.8K بازدید | 10 دیدگاه

کارلوس توز:

شانس رئال و سیتی هر کدام 50 درصد است

کارلوس توز، ستاره سابق منچسترسیتی مدعی شد این تیم در سال‌های اخیر به‌شدت پیشرفت کرده است.

شانس رئال و سیتی هر کدام 50 درصد است

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی این هفته و در دیداری دشوار در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید مدعی و آماده قرار خواهد گرفت. برنده این دیدار حساس در فینال لیگ قهرمانان 2022 به مصاف لیورپول یا ویارئال خواهند رفت. حالا کارلوس توز پیش از این دیدار مدعی شد شرایط نسبت به گذشته برای منچسترسیتی فرق کرده و حالا آنها تبدیل به رقیبی جدی برابر تیم‌های بزرگ در لیگ قهرمانان شده‌اند.

1708598

کارلوس توز گفت: "به نظر من شانس هر یک از دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی برای صعود 50 درصد است. من بسیار خوشحالم که سیتی را در این موقعیت می‌بینم و حالا آنها با بزرگترین تیم‌های اروپا مبارزه می‌کنند. قهرمانی در لیگ قهرمانان هنوز برای سیتی ممکن نبوده، اما فکر می‌کنم مهم‌ترین مسئله این است که پس از 10 سال حالا منچسترسیتی برابر تیم‌هایی مانند رئال مادرید بازی می‌کند و آنها در مرحله قبلی نیز مقابل اتلتیکومادرید به میدان رفتند. 

بسیار خوشحال کننده است که می‌بینیم سیتی در این 10 سال چگونه پیشرفت کرده است. ما از دوران مبارزه کردن در وسط جدول به وضعیت برابری با بزرگترین تیم‌های اروپایی در لیگ قهرمانان رسیده‌ایم. این یک دستاورد بزرگ است و همه ما باید بابت محقق شدن این هدف احساس غرور کنیم."

دیدگاه‌ها