کد خبر : 1821298 | 05 اردیبهشت 1401 ساعت 10:33 | 11.7K بازدید | 1 دیدگاه

انتقادات اوج گرفت ؛ سرمربی السد در آستانه اخراج

برخی از کارشناسان فوتبالی فطر خواستار برکناری خاویر گارسیای اسپانیایی از هدایت السد شدند.

انتقادات اوج گرفت ؛ سرمربی السد در آستانه اخراج

به گزارش ورزش سه، پس از اینکه السد در دو سال اخیر موفق شد بدون هیچ شکستی قهرمان لیگ ستارگان قطر شود، انتظارات از این تیم بالا رفت و قهرمانی السد در لیگ قهرمانان آسیا 2011 و کسب رتبه سوم در جام باشگاه های جهان برای همه هواداران این تیم قطری یادآوری شد؛ به حدی که حتی بدبین‌ترین هواداران هم تصور نمی‌کردند السد در مرحله گروهی از لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کند.

الوطن قطر پس از اینکه السد با یک برد، یک تساوی و سه باخت در رده چهارم گروه E قرار گرفت، به دلایل حذف زودهنگام این تیم از لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

این نشریه که با تحلیلگران، کارشناسان و بازیکنان سابق قطر صحبت کرده است در این باره نوشت: عده‌ای معتقد هستند مسئولیت اتفاقی که برای السد در آسیا افتاد بر عهده همه به خصوص کادر فنی و بازیکنان است و مدیران باشگاه باید هر چه سریع تر به این مسئله رسیدگی کنند تا دلایل این حذف زودهنگام مشخص شود. اما تعداد دیگری از کارشناسان خواستار این هستند که با توجه به فشار مستمری که برای شرکت در مسابقات بین‌المللی، داخلی و تیم ملی به اعضای تیم وارد شده، به آنها فرصتی برای استراحت داده شود.

الوطن در ادامه نوشت: این در حالی است که برخی از تحلیلگران بر روی تغییر کادر فنی تاکید کردند؛ آنها اعتقاد دارند کادرفنی السد علی‌رغم اینکه فرصت کافی داشته، به موفقیت مورد انتظار دست نیافته است. در صورتی که ژاوی سرمربی سابق تیم علاوه بر اینکه که در مسابقات داخلی عملکرد خوبی داشت، در آسیا نیز نتایج مطلوبی کسب کرد و در آخرین دوره هم به دلیل اشتباهات داوری، از این مسابقات حذف شد. اما گارسیا مربی فعلی تیم جام امیر قطر را از دست داد و در جدول گروهش در آسیا نیز قعرنشین شد.

دیدگاه‌ها