کد خبر : 1821321 | 05 اردیبهشت 1401 ساعت 12:07 | 16.4K بازدید | 1 دیدگاه

جایزه لاروس به لواندوفسکی رسید (عکس)

جایزه لاروس در سال 2021 به رابرت لواندوفسکی، گلزن 34 ساله و لهستانی بایرن مونیخ اعطا شد.

جایزه لاروس به لواندوفسکی رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی در سال های اخیر نمایش فوق العاده ای داشته و حالا بابت خدمات خود در داخل زمین و البته بیرون از میدان جایزه لاروس را دریافت کرده است. این جایزه هر سال به ورزشکاری که صاحب ارزشمندترین دستاوردها در دنیای ورزش شده اعطا می شود و حالا رابرت لواندوفسکی صاحب این عنوان شده است. 

او در فصل گذشته 41 بار در بوندسلیگا و 48 بار در تمام رقابت ها گلزنی کرده بود. لواندوفسکی جایزه بهترین بازیکن مرد فیفا در سال 2021 به را نیز کسب کرده بود. اما جایزه لاروس بابت درخشش این بازیکن در زمین و البته فعالیت های بشر دوستانه او به عنوان سفیر یونیسف به لواندوفسکی اعطا شده است.

رابرت لواندوفسکی بعد از دریافت این جایزه گفت: "ورزش حرفه ای نه تنها شیرین و سرگرم کننده است، بلکه شور، شوق و لذت فراوانی به شما می دهد. اما این موفقیت برای شما همراه با مسئولیت است، به خصوص در این روزهایی که مردم بی گناه در اوکراین جان خود را از دست می دهند. بدون صلح هیچ ورزشی در دنیا اهمیتی ندارد. نلسون ماندلا در گذشته گفت که ورزش قدرت ایجاد تغییر جهان را دارد و بیایید این پیام را در همه جا منتقل کنیم. دریافت این جایزه با انتخاب شخصیت های بزرگ، ورزشکاران فوق العاده و اسطوره های دنیای ورزش از سراسر جهان برای من ارزش زیادی دارد و من به خودم افتخار کنم. می خواهم از همه کسانی که از من حمایت می کنند تشکر کنم."

1708716

دیدگاه‌ها