کد خبر : 1821398 | 05 اردیبهشت 1401 ساعت 20:06 | 19.7K بازدید | 2 دیدگاه

تامی آبراهام:

عاشق رم شدم، شخصیت مورینیو مثل یک پدر است

تامی آبراهام، ستاره گلزن رم مدعی شد از همان روز اول عاشق این باشگاه و هوادارانش شده است.

عاشق رم شدم، شخصیت مورینیو مثل یک پدر است

به گزارش "ورزش سه"، رم این هفته در مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا مقابل لسترسیتی به میدان خواهد رفت و بی تردید امید اول هواداران جالوروسی برای گلزنی به ساق‌های تامی آبراهام، ستاره جوان این تیم دوخته شده است. حالا این ستاره جوان در مورد اولین فصل حضور در ایتالیا و البته رابطه دوستانه با هواداران و کادر فنی صحبت کرده است.

تامی آبراهام گفت: "من عاشق این شهر هستم. حضور در رم ‌تجربه‌ای است که هرگز فراموش نمی‌کنم و آمدن به اینجا رویایی بود که به حقیقت پیوست. من چیز جدیدی می‌خواستم، زیرا در انگلیس بزرگ شدم و شناختن یک فرهنگ متفاوت برایم خوشایند بود. اینجا من تاریخچه شهر را دیده و از غذاهای رم لذت می‌برم و هر لحظه زندگی خوبی را تجربه می‌کنم. 

1708808

قبل از انتقال به رم با فیکایو توموری صحبت کردم و او به من گفت که هواداران ایتالیایی بسیار خونگرم هستند، اما شنیدن این مسئله از زبان یکی از دوستانت یک چیز و بودن در اینجا چیز دیگری است. باید شخصا این شرایط را تجربه کنید. وقتی به استادیوم آمدم متعجب شدم، زیرا بازی کردن در زمین برای هوادارانی که نامت را فریاد زده و تیم را تشویق می‌کنند، احساس باورنکردنی است و آنها فوق العاده هستند. از روز اول عاشق رم، تیم و هواداران شدم. آنها باعث شدند بلافاصله احساس کنم در خانه هستم. رسیدن به فرودگاه و دیدن هوادارانی که منتظر من هستند هیجان انگیز بود. 

همکاری با ژوزه مورینیو؟ اولین جمله او به من این بود که آیا ترجیح می‌دهی در انگلیس که همیشه باران می‌بارد بمانی یا آفتاب رم را تجربه کنی؟ من همیشه مورینیو را یک شخصیت پدرگونه می‌دانستم و با وجود او، رم بهترین تیم برای من در این مقطع است؛ من می‌توانم در فوتبال ایتالیا اثربخش ظاهر شوم و خودم را نه‌تنها به انگلیس، بلکه به سراسر جهان معرفی کنم و برای من همین کافی بود."

دیدگاه‌ها