کد خبر : 1821404 | 05 اردیبهشت 1401 ساعت 20:15 | 9.8K بازدید | 3 دیدگاه

باید با نتیجه مثبت از مسابقه خارج شویم؛

عفیف: باید شخصیت قهرمانی‌مان را به سپاهان نشان دهیم

بازیکن تیم فوتبال الدحیل معتقد است تیمش باید در مصاف با سپاهان حضور قدرتمندی برای کسب نتیجه دلخواه داشته باشد.

عفیف: باید شخصیت قهرمانی‌مان را به سپاهان نشان دهیم

به گزارش "ورزش سه"، علی عفیف، بازیکن تیم فوتبال الدحیل در نشست خبری پیش از مصاف برابر سپاهان در آخرین هفته رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: آخرین مسابقه در انتظار ماست و باید با نتیجه مثبت از آن خارج شویم. اول بودن در گروه ما را ملزم می‌کند که بازی بزرگی انجام دهیم و طوری‌که انتظار می‌رود ظاهر شویم. به خصوص پس از چهار پیروزی پیاپی، حالا این مسابقه یک آزمایش جدید برای ما خواهد بود.
او اضافه کرد: ما با تیمی بازی داریم که هنوز شانس صعود دارد و برابر ما سخت تلاش خواهد کرد تا نتیجه مورد نیاز را بگیرد ولی در عین حال ما باید آن شخصیت قهرمانی خودمان را نشان بدهیم و بازی قدرتمندی انجام بدهیم که در زمین به نتیجه دلخواهمان برسیم.
از عفیف در رابطه با هیجانش پیروزی برابر التعاون در آخرین مسابقه الدحیل پرسیدند و او در واکنش به این سوال بیان کرد: این هفدهمین حضور من در رقابت‌های لیگ قهرمانان است و این یعنی من تجربه خوبی به‌دست آورده‌ام که می‌توانم به هم‌تیمی‌هایم انتقال دهم. به همین خاطر در بازی قبلی احساساتی شدم. عادت دارم زیاد با هم‌تیمی‌هایم حرف می‌زنم و آنها را هدایت می‌کنم. زیر می‌دانم تک‌تک آنها اشتیاق و عزم زیادی برای پیروزی در مسابقه دارند که در پایان مسابقه هم به‌دست آمد.

درشرایطی که صعود الدحیل با 12 امتیاز در پایان هفته پنجم به مرحله حذفی مسجل شده است، سپاهان و التعاون که هر دو هفت امتیازی هستند شب آینده رقابت شدیدی برای کسب رتبه دوم و قرار گرفتن میان سه تیم برتر برای صعود به پلی‌آف دارند.

1708815

دیدگاه‌ها