کد خبر : 1821445 | 06 اردیبهشت 1401 ساعت 09:33 | 40.1K بازدید | 10 دیدگاه

اشتباه عجیب بوفون؛ اسطوره عامل شکست پارما (عکس)

جانلوییجی بوفون، دروازه‌بان پارما، با اشتباهی مرگبار نقش مهمی در شکست تیمش برابر پروجا داشت.

اشتباه عجیب بوفون؛ اسطوره عامل شکست پارما (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پارما شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم سری B ایتالیا مهمان پارما بود و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 
بوفون در این بازی در ترکیب تیمش قرار گرفته و وظیفه حفاظت از دروازه پارما را برعهده داشت اما اشتباه عجیب و فاجعه‌بار این بازیکن باعث شد که پارما خیلی زود با دو گل از حریف عقب افتاده و جبران برای این تیم دشوار شود. 
پروجا خیلی زود در دقیقه پنج و از روی ضربه پنالتی به گل رسید و از تیم مهمان پیش بود که بوفون در دقیقه هفتم بازی در دریافت یک پاس رو عقب ساده از طرف مدافعان تیمش اشتباه کرد و موفق نشد این پاس را با پا مهار کند. 

 

1708866


همین یک لحظه غفلت از سوی این دروازه‌بان 44 ساله کافی بود تا مارکو اولیویری خیلی سریع نسبت به این اشتباه واکنش نشان داده و با حرکت به سمت توپ آن را در اختیار گرفته و برابر دروازه خالی قرار بگیرد و در فاصله هفت دقیقه پس از سوت آغاز بازی، حساب کار را 0-2 به سود پروجا کند. 
پارما در نهایت در دقیقه 72 توانست یکی از گل‌هایی که دریافت کرده بود را جبران کند اما بازی را با نتیجه 1-2 واگذار کرد تا شرایطش در جدول رده‌بندی بیش از پیش بد شود. 
این تیم در حال حاضر با 45 امتیاز از 36 بازی در رده سیزدهم قرار دارد و هیچ امیدی به نزدیک شدن به کورس رقابت برای صعود به مسابقات سری A ندارد.

دیدگاه‌ها