کد خبر : 1821512 | 06 اردیبهشت 1401 ساعت 13:44 | 6.9K بازدید | 3 دیدگاه

اگر پنج سال زودتر به پست قلعه‌نویی می‌خوردم...

صادقی: فکر کردن به تیمی دیگر خیانت به گل‌گهر است

سعید صادقی ستاره گل‌گهر و بهترین پاسور حال حاضر لیگ می‌گوید تیم‌های زیادی خواهان او هستند اما الان به آنها فکر نمی‌کند.

صادقی: فکر کردن به تیمی دیگر خیانت به گل‌گهر است

به گزارش "ورزش سه"، سعید صادقی وینگر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از نگاه سایت‌های معتبر آنالیز در فوتبال ایران، همراه با دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست سپاهان، تأثیرگذارترین بازیکنان لیگ تا پایان هفته بیست‌وچهارم به شمار می‌روند. صادقی که بهترین فصل فوتبالی‌اش را سپری می‌کند با 10پاس گل بهترین پاسور لیگ است و 7گل هم برای گل‌گهر به ثمر رسانده تا روی دوسوم گل‌های تیمش تأثیر گذاشته باشد. با صادقی درخصوص درخشش فوق‌العاده‌اش در این فصل صحبت کردیم و او به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ داد.

*فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشتی و حتما خودت هم راضی هستی. درست است؟
من در پدیده هم که بازی می‌کردم برای تیمم بازیکن تأثیرگذاری بودم ولی شاید زیاد به چشم نمی‌آمدم. امسال اما امیر قلعه‌نویی به من کمک کرد تا دیده شوم. پارسال هم 5گل زدم و 5پاس گل دادم ولی امسال با زحمت تمام بچه‌ها بیشتر دیده شدم و آقای قلعه‌نویی هم خیلی به من کمک کرد. من به تنهایی نمی‌توانستم یک فصل خوب را رقم بزنم و اگر 5سال زودتر به پست قلعه‌نویی می‌خوردم قطعا در این فوتبال شرایط بهتری داشتم.

*فکر می‌کنی عنوان بهترین پاسور لیگ را تا پایان فصل حفظ کنی؟
برای من موفقیت تیم از هر چیزی مهم‌تر است و از طرفی دوست دارم از لحاظ گل زدن یا پاس گل دادن همیشه بهترین عملکرد را داشته باشم.

*اگر 7امتیاز را از گل‌گهر کسر نمی‌کردند، فکر می‌کنی شانسی برای قهرمانی داشتید؟
کسر 7امتیاز واقعا ضربه وحشتناکی به تیم زد و خیلی سخت بود که دوباره بلند شویم. از لحاظ روحی هم آسیب دیدیم. با این حال در 6بازی پایانی نتایج خوبی می‌گیریم تا خودمان را در جدول بالا بکشیم.

*در چند پست بازی می‌کنی اما به‌نظر می‌رسد وینگر چپ را بیشتر از همه پست‌ها دوست داری؟
فصل قبل سمت راست بازی می‌کردم و اواخر لیگ بود که امیرخان در سمت چپ از من استفاده کرد. امسال بیشتر به‌عنوان وینگر چپ بازی کردم که در این پست راحت هستم و عملکرد خوبی هم داشتم.

*بازیکن مورد علاقه‌ات چه‌کسی است؟
در بین بازیکنان ایرانی علی کریمی را دوست دارم. در واقع سبک بازی او را خیلی دوست دارم و سعی می‌کنم در دریبل زدن از کریمی تقلید کنم. من فیلم بازی‌های کریمی را می‌بینم و باید بگویم که لقب «جادوگر» واقعا برازنده اوست. در بیرون از ایران هم کریس رونالدو را دوست دارم، شاید خیلی‌ها طرفدار مسی باشند ولی من کریس را دوست دارم.

1708967

* با این عملکرد خوب انتظار نداشتی به تیم ملی دعوت شوی؟
راستش را بخواهید انتظار داشتم دعوت شوم. من فصل خوبی داشتم و می‌توانستند در تیم ملی این شانس را هم به من بدهند. ولی ناامید نمی‌شوم و امیدوارم در تیررس کادر فنی تیم ملی قرار بگیرم. اگر هم دعوت نشدم برای تیم ملی آرزوی بهترین‌ها را دارم.

*فکر می‌کنی کدام تیم قهرمان لیگ شود؟
پرسپولیس و استقلال مدعیان اصلی هستند ولی فکر می‌کنم شانس استقلال بیشتر است. با این حال فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و باید دید در هفته‌های آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.
*قبل از شروع لیگ و همچنین در نیم‌فصل از پرسپولیس و استقلال پیشنهاد داشتی، درست است؟
قبل از شروع فصل پیشنهاد استقلال جدی‌تر بود و در نیم‌فصل هم استقلال، پرسپولیس و سپاهان برای جذب من نامه زدند. من با امیرخان صحبت کردم و دوست هم داشتم که همکاری‌ام با گل‌گهر و قلعه‌نویی ادامه‌دار باشد تا این روند خوب را حفظ کنم. اول فصل هم که با پیشنهاد استقلال مواجه شدم، در نهایت دوست داشتم که در گل‌گهر بمانم و دوباره با قلعه‌نویی کار کنم.

*فکر می‌کنی بازی در اروپا را تجربه کنی؟
آدم به امید زنده است. مهدی طارمی هم در سن 26یا 27سالگی به اروپا رفت و من هم می‌توانم این شانس را داشته باشم.

1708968

*رویای تو بازی در کدام لیگ اروپایی است؟
من در 16سالگی مصاحبه‌ای کردم و گفتم که دوست دارم یک روز در رئال‌مادرید بازی کنم. این علاقه من به رئال با آمدن رونالدو بیشتر شد. نمی‌دانم چه اتفاقاتی در آینده رخ خواهد داد ولی دوست دارم بازی در اروپا را تجربه کنم.

*آیا برای فصل بعد تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال یا سپاهان با تو مذاکره کرده‌اند؟
صحبت‌هایی شده ولی من به این موضوع فکر نمی‌کنم چون 6بازی دیگر باقی مانده و تحت قرارداد گل‌گهر هستم. واقعا به چیزی جز 6بازی پایانی فکر نمی‌‌کنم، اگر به تیم دیگری فکر کنم این خیانت به گل‌گهر است.

دیدگاه‌ها