کد خبر : 1821538 | 06 اردیبهشت 1401 ساعت 16:26 | 7.8K بازدید | 4 دیدگاه

برای دروازه بان ملوان آرزوی موفقیت می کنم

شهداد نژاد: مشکل مس حل و لیگ برتری خواهد شد

دروازه بان با تجربه مس کرمان که سابقه بسیار زیادی نیز در این تیم دارد در آستانه لیگ برتری شدن با تیمش است.

شهداد نژاد: مشکل مس حل و لیگ برتری خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان در دیداری فوق حساس در لیگ دسته یک آزادگان در خانه خود ملوان را با یک امتیاز راهی انزلی کرد.

 آرمان شهدادنژاد در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: همان طور که خودتان می دانید بازی حساسی بود و هر دو تیم به دنبال این بودند بهترین نتیجه را بگیرند. مخصوصاً تیم ملوان که دوست داشت هر طور شده یک امتیاز را از این بازی بگیرد که موفق هم شد. تمام تلاشمان را کردیم بتوانیم سه امتیاز را بگیریم، فوتبال همین  است و نشد. انشاالله در بازی های بعد جبران می کنیم.
او در مورد کلین شیت و موقعیت هایی که از ملوان گرفت ادامه داد: اگر من کلین شیت کنم حاصل زحمت بازیکنان تیم است و در این اتفاق سهم دارند. امیدوارم بتوانیم با کار خو آخر فصل صعود به لیگ برتر را تجربه کنیم.
این بازیکن در مورد حضور پرتعداد هواداران مس کرمان عنوان کرد: در این بازی که تماشاگران ما آمدند من را یاد لیگ برتر انداخت. خیلی حس خوبی بود، با نتایج خوبی که می گیریم دل هواداران مان را شاد کنیم و از نزدیک دوباره آن ها را ببینیم.
دروازه بان مس در مورد اینکه در جام حذفی حسین شهریاری درون دروازه قرار گرفت و اینکه رقابت با او چگونه است گفت: فلسفه کادرفنی ما در جام حذفی این بود از بازیکنانی که کمتر در لیگ بازی کردند استفاده کند. بازیکنان توانمندی داریم و نشان دادند که حقشان بیشتر از این ها است و در فوتبال روز های خوبی را خواهند داشت. در مورد رقابت با حسین شهریاری باید بگویم فوتبال برای موفق شدن است و این خیلی خوب است که در پستت بازیکن توانمند دیگری هم باشد اگر من توانستم امسال خوب کار کنم حضور آقای شهریاری تاثیرگذار بود و فکر می کنم گلر توانمندی است.
1709035
شهداد نژاد که سومین دوره است در مس کرمان حضور دارد در مورد اینکه چرا این تیم آنطور که باید و شاید نتوانسته به حق خود برسد و مدام از لیگ برتر به لیگ یک و بالعکس انتقال پیدا کرده توضیح داد: من از سال ۸۹ تا ۹۳ با مس در لیگ برتر و از ۹۵ تا ۹۷ مس کرمان بودم و الان هم در این تیم حضور دارم. در سال هایی که ما لیگ برتر بودیم ثبات مدیریتی نداشتیم و وقتی آن سال تیم به لیگ یک رفت نزدیک به ۳ مدیرعامل عوض کردیم و نتیجه اش هم این شد که سقوط کردیم. یکی از دلایلی که مس کرمان  از روزهای خوبش فاصله گرفته همین بود که گفتم و خدا را شکر در این چند ساله این مشکل حل شده و امیدوارم امسال با حضور آقای کهندل به لیگ برتر بیاییم و سال بعد هم شرایط خوبی داشته باشیم.
بازیکن مس کرمان در مورد کار کردن با فرزاد حسین خانی که چندین سال با او همبازی بوده گفت: همه می‌دانند که من چندین سال با آقای حسین خانی همبازی بودم. دو سال است زیر نظرش کار می‌کنم. او مربی جوانی است و انشاالله بتواند همینطور که امسال توانسته خودش را ثابت کند سال بعد همین روند را ادامه بدهد و یکی از مربیان خوب ایران باشد.
گلر نارنجی پوشان کرمان در مورد بازی با شاهین شهرداری بوشهر در هفته آینده نظرش را اینگونه بیان کرد: تیم شاهین بوشهر امسال کمی از لحاظ مدیریتی مشکل داشته و  بازیکنانشان زیاد شرایط خوبی نداشتند، تیمشان جایگاه خوبی در جدول ندارد، ولی فوتبال غیرقابل پیش بینی است و فکر می کنم یکی از سخت‌ترین بازی های ما باشد، باید با تمام تمرکز و توان برای این بازی برویم.
شهدادنژاد که امسال عملکرد خوبی درون دروازه داشته و بهترین گلر لیگ یک است افزود: من در ۲۱ هفته که بازی کردم ۱۶ کلین شیت داشتم و دروازه بان تیم ملوان هم در ۲۶ هفته ۱۷ کلین شیت داشته، گلر توانمندی است برایش آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه‌ها