کد خبر : 1821539 | 06 اردیبهشت 1401 ساعت 16:46 | 29.6K بازدید | 1 دیدگاه

کارلو آنچلوتی:

می‌گویند به خاطر گل راموس به اتلتیکو مربی رئال هستم

گل دقیقه 93 سرخیو راموس به اتلتیکو در فینال لیگ قهرمانان 2014 کار را به تساوی کشاند و باعث شد کار به وقت اضافه کشیده شود. رئال بازی را در نهایت 4-1 برد و به این ترتیب کارلو آنچلوتی مربی لادسیما لقب گرفت.

می‌گویند به خاطر گل راموس به اتلتیکو مربی رئال هستم

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی رئال مادرید از دهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و گل راموس به عنوان دو دلیلی یاد کرد که باعث شد تا او تصمیم به بازگشت به کهکشانی ها بگیرد. کارلو آنچلوتی در بازگشت به رئال مادرید توانسته با این تیم نتایج خوبی کسب کند. رئال در آستانه قهرمانی در لالیگاست و در لیگ قهرمانان اروپا هم به نیمه نهایی راه پیدا کرده و امشب به مصاف سیتی می رود.

1709039

 

1709038

 

آنچلوتی درباره دلیل بازگشت به رئال به برنامه موندووالدانو از شبکه مووی استار گفت:« می دانم که در بزرگ ترین باشگاه جهان مربیگری می‌کنم. در  این جا انتظارات بسیار بالا است و انتقادها هم زیاد است و باید آنها را قبول کرد. بازگشت به رئال یک اتفاق خاص بود. اصلا پیش‌بینی نمی‌کردم که دوباره به این تیم برگردم. خیلی معتقدند دهمین قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا و گل خاصی که راموس در بازی فینال برابر اتلتیکو مادرید به ثمر رساند باعث شد تا من دوباره به بازگشت به این تیم فکر کنم. اکنون اینجا هستم چرا که راموس آن گل زیبا را به ثمر رساند. به راستی که گل بسیار زیبایی بود. شاید اگر آن گل و قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا نبود اکنون من هم اینجا نبودم. رئال جایگاه خاصی در قلب من دارد؛ درست همان جایگاهی که میلان دارد. احساس می کنم که همه در اینجا من را دوست دارند از رئیس باشگاه گرفته تا بازیکنان.»

آنچلوتی درباره فلورنتینو پرز، رئیس رئال و تغییر او نسبت به دوره قبل حضورش در رئال گفت:« پرز اکنون آرام تر شده است و افکار او برای پیشرفت رئال کاملا روشن و شفاف هستند و اطمینان دارد که برنامه های او جواب خواهند داد. باشگاه رئال هیچ وقت دست از تلاش برنمی دارد. این تیم بیشترین قهرمانی و پیروزی را داشته است و به همین خاطر همواره به پیروزی فکر می کند.»

دیدگاه‌ها