کد خبر : 1821601 | 06 اردیبهشت 1401 ساعت 23:06 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

میلاد جهانی؛ موقعیت سازترین سپاهانی در نیمه اول

میلاد جهانی با حضور در ترکیب اصلی سپاهان، بازی خوبی از خود به‌نمایش ‌گذاشت و با ارسال‌های خود مهم‌ترین خطرات نیمه اول روی دروازه الدحیل را پدید آورد.

به گزارش "ورزش سه"، حتماً نام میلاد جهانی را باید به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان دیدار ششم سپاهانی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا دانست این هافبک گلساز که در ۵ دیدار قبلی به‌عنوان بازیکن جانشین پا به میدان گذاشته بود در دیدار برابر الدحیل، با غیبت فرشاد احمدزاده در ترکیب اصلی تیم به میدان رفت و توانست بازی چشم نوازی نیز به‌نمایش بگذارد. 

1709109

جهانی که در بازی‌های قبلی هم هرگاه به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان می‌آمد با بازی خود خطرات زیادی روی دروازه حریف به‌وجود می‌آورد در این دیدار یکی از بازیکنانی بود که موفق شد در نیمه اول بازی با تیم قطری مهم‌ترین لحظه‌ها در محوطه جریمه حریف را رقم بزند. او با پاس‌های کوتاه و البته ارسال‌های بلند خود بازیکنان تیم را بارها در موقعیت گلزنی قرار داد که با بی دقتی گلی برای سپاهانی‌ها به دنبال نداشت. 

حرکات جهانی پشت محوطه جریمه الدحیل و خطاهایی که روی او شد یکی از راه‌های ایجاد موقعیت برای نماینده ایران بود و البته ذکر این نکته هم ضروری به نظر می‌رسد که تنها گل سپاهانی‌ها در نیمه اول از روی ارسال همین هافبک و البته دخالت مهاجم سپاهان توسط نژادمهدی به ثمر رسید‌.

دیدگاه‌ها