کد خبر : 1821731 | 07 اردیبهشت 1401 ساعت 17:23 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

جریمه 160 میلیونی به‌علاوه محرومیت؛

احکام متفاوت کمیته انضباطی علیه خیبرخرم‌آباد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آخرین احکام خود را به لیگ دسته اول اختصاص داده که البته بخش عمده‌ای از آن به خیبرخرم‌آباد مربوط می‌شود.

احکام متفاوت کمیته انضباطی علیه خیبرخرم‌آباد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که خیبر خرم آباد همچنان برای صعود به لیگ برتر می‌اندیشد، مسابقاتی که این تیم برگزار کرده با حواشی زیادی همراه بود که کمیته انضباطی در واکنش به برخی از این اتفاقات احکامی را صادر کرده و برخی از اعضای این تیم حاضر در لیگ دسته اول فوتبال ایران را به جرایم مالی و انضباطی محکوم کرده است.
*تیم فوتبال خیبرخرم آباد به‌دلیل پرتاب بطری آب و فحاشی تماشاگرانش به داور مسابقه و ورود یکی از تماشاگران به زمین بازی که موجب وقفه در دیدار این تیم با تیم شمس آذر قزوین شد، باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.. درصورت تکرار تصمیمات شدیدتری از سوی کمیته انضباطی اعمال می‌شود.
*ابراهیم میرزاپور، مربی تیم خیبر خرم آباد به دلیل بدرفتاری با داور بازی، اخراج شد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
*مهرداد خادمی، تدارکات تیم خیبر خرم آباد به‌دلیل بدرفتاری نسبت به تیم داوری و تکرار تخلفات، به سه جلسه از همراهی و ورود به ورزشگاه‌های محل برگزاری تیم خود محروم شد. وی باید 500 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.
*همچنین فراز کمالوند، سرمربی تیم خیبر خرم آباد به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت تعلیقی به‌مدت 6 ماه و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.
*سیامک کوهگردزاده، مدیر رسانه‌ای تیم خیبر خرم آباد نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه، دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد. وی باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.
*تیم خیبر خرم آباد به دلیل بدرفتاری یکی از افراد وابسته به تیم و فحاشی وی به نماینده علی‌رغم حضور نیروی انتظامی و خودداری باشگاه خیبر خرم آباد از معرفی وی، به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدگاه‌ها