کد خبر : 1821753 | 07 اردیبهشت 1401 ساعت 19:27 | 7.7K بازدید | 3 دیدگاه

رانگنیک: مشکل یونایتد فقط گرفتن سهمیه CL نیست

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است صحبت درباره سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دیگر منطقی نیست.

رانگنیک: مشکل یونایتد فقط گرفتن سهمیه CL نیست

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در حالی فردا شب در ورزشگاه اولدترافورد میزبان چلسی خواهد بود که شکست در دیدار ابتدای هفته برابر آرسنال تا حدود زیادی شانس آنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کاهش داد. با این حال شاگردان رالف رانگنیک برای امیدوار ماندن به ادامه فصل محکوم به غلبه بر چلسی در دیدار فردا شب هستند.

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل چلسی گفت: "ما باید دوباره مقابل 75 هزار تماشاگر بازی کنیم و نشان دهیم که می‌توانیم تیمی مانند چلسی را شکست دهیم. این وظیفه ماست، این کاری است که همه باید انجام دهند. این دقیقا کاری است که ما در طول هفته برای آن آماده می‌شویم. نحوه بازی ما آن چیزی است که در دستان خودمان است. حتی برای فصل بعد مهم است که این فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم. بازیکنان می‌دانند که سرمربی جدید چه کسی خواهد بود و باید بهترین عملکرد خود را ارائه دهند.

1709368

من مشتاقانه منتظر کمک به اریک تن‌هاخ و باشگاه هستم تا بتواند کل رویکرد را تغییر داده و منچستریونایتد دوباره بتواند در میان باشگاه‌های برتر قرار بگیرد. ما فردا چندین بازیکن غایب داریم و حضور یکی، دو نفر نیز کاملاً مبهم است بنابراین باید تا فردا منتظر بمانیم و ببینیم که مثلاً آرون وان بیساکا می‌تواند بازی کند یا خیر."

رانگنیک در ادامه گفت: "چهار بازی دیگر برای انجام دادن داریم، دو بازی بعدی در خانه در اولدترافورد برگزار می‌شود و ما سعی می‌کنیم امتیازات بیشتری کسب کنیم و تا جایی که ممکن است برنده شویم.  برای انجام این کار باید در بهترین سطح ممکن بازی کنیم. فکر نمی‌کنم منطقی باشد که هنوز درباره لیگ قهرمانان صحبت کنیم یا درباره آن حدس بزنیم. ما باید واقع بین باشیم. البته اگر فصل آینده در لیگ قهرمانان بازی کنیم بهتر خواهد بود اما تنها مشکل منچستریونایتد کسب سهمیه نیست. تمدید قرارداد برونو نشان می‌دهد که هنوز همه چیز امکان پذیر است و این باشگاه جذابی محسوب می‌شود."

1709369

غایبان زیاد: "ما سعی خواهیم کرد بهترین تیم ممکن را از بین بازیکنانی که در دسترس داریم انتخاب کنیم. ما 14 نفر از تیم اصلی خود را بدون جوانان در دسترس داریم. احتمالاً سه یا چهار نفر از آن بازیکنان جوان در ترکیب خواهند بود."
 

دیدگاه‌ها