کد خبر : 1821754 | 07 اردیبهشت 1401 ساعت 19:33 | 9.2K بازدید | 3 دیدگاه

رانگنیک به من اعتماد کرد؛

توخل: تقابل ما و یونایتد؟ دوره قرمز و آبی دیگری است!

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی مدعی شد بازی کردن تحت هر شرایطی برابر منچستریونایتد دشوار است.

توخل: تقابل ما و یونایتد؟ دوره قرمز و آبی دیگری است!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی برای افزایش احتمال صعود خود به لیگ قهرمانان فردا شب در دیداری دشوار در استادیوم اولدترافورد به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت. توماس توخل، سرمربی چلسی در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و تاکید کرد هیچ کس در این باشگاه از جدایی آنتونی رودیگر در پایان فصل خوشحال نخواهد شد.

توماس توخل گفت: "شخصا از بازی مقابل آنها در اولدترافورد بسیار خوشحالم. این دیدار برای من هنوز یکی از بزرگ‌ترین صحنه‌های فوتبال در مقابل یکی از بزرگترین باشگاه‌ها در یکی از مهم‌ترین استادیوم‌ها محسوب می‌شود. خیلی خوشحالم که این مسابقه پیش روی ماست و فرقی نمی‌کند اوضاع حریف چگونه باشند. به همین دلیل ما به بهترین شکل ممکن برای تقابل با یونایتد آماده می‌شویم. ما زیاد به وضعیت آنها و آنچه در حال وقوع است فکر نمی‌کنیم و فقط روی بازی‌های آخر یونایتد تمرکز می‌کنیم. سعی می‌کنیم به بهترین شکل ممکن آماده شده و در این مسابقه پیروز شویم.

1706701

ما و منچستریونایتد دوست داریم در کورس کسب عنوان قهرمانی باشیم، اما متاسفانه دو تیم قرمز و آبی دیگر حرف نهایی را زده و در سال‌های گذشته خود را ثابت کرده‌اند. ما باید این شرایط را پذیرفته و سعی کنیم فاصله را کم کنیم، منچستریونایتد نیز در سال‌های گذشته دوم شده و باشگاهی بزرگی و تیمی پر از استعدادهای فردی است. 

من نگران منچستریونایتد نیستم، این کار من نیست و آنها همیشه در نهایت پیشرفت می‌کنند. در مقابل برخی از حریفان کسب پیروزی دشوارتر است و منچستریونایتد چنین حریفی برای ماست. با تمام احترامی که برای تاریخ و کیفیت یونایتد قائل هستیم، سعی می‌کنیم فردا شب برنده شویم. احساس بسیار خوبی داریم، فقط می‌توانم تکرار کنم بسیار خوشحال و هیجان زده هستم که فردا شب باید یک تیم قدرتمند روبه‌رو شویم.

جدایی آنتونی رودیگر؟ من فکر نمی‌کنم کسی از این اتفاق خوشحال شده است. رودیگر او به اتاق رختکن اعتماد به نفس داده، شخصیت بزرگی بوده و یک رهبر فوق العاده است. آنتونی برای 90 درصد از مسابقات در دسترس بوده، در سطح فوق العاده‌ای بازی می‌کند و اگر در کنار او بازی کنید اعتماد به نفس خواهید گرفت. 

1675370

ما باید این اتفاق را بپذیریم و همین‌گونه نیز خواهد شد. چه بخواهیم و چه نه، بعد از آنتونی نیز زندگی در باشگاه چلسی ادامه خواهد داشت. برای خود رودیگر و برای ما مهم‌ترین هدف این است که این دوران همان‌طور که شروع شده، در بالاترین سطح به پایان برسد.

تقابل با رالف رانگنیک؟ زمانی که بازیکن دسته اولی بودم، رالف مربی من بود. او چیزهای زیادی به ما گفت که من هرگز در موردش نشنیده بودم. مثلا می‌گفت لازم نیست زمانی که مهاجم حریف به سرویس بهداشتی می‌رود، ما نیز دنبال او برویم، اما در آن مقطع این‌گونه تصور می‌شد. رانگنیک چشمان ما را باز کرد و موفقیت بزرگی را برای باشگاه کوچکی که در آن بازی می‌کردیم به ارمغان آورد. 

رانگنیک در اشتوتگارت درهای آکادمی را برایم باز کرد و فرصتی برای کارآموزی با بازیکنان زیر 17 سال به من داد، من نیز از آنجا سعی کردم بهترین باشم. او رکورد فوق العاده‌ای را در آلمان داشته، باشگاه‌ها را به بالاترین سطح رساند و می‌توانست از ابتدا یک باشگاه را بسازد. دیدن رالف همیشه خوشحال کننده و بازی کردن در مقابل تیم‌هایش سخت است. در حال حاضر نیز ممکن است یک گپ پنج دقیقه‌ای داشته باشیم، اما تماسی به‌صورت روزانه یا هفتگی بین ما برقرار نیست."

1705448

دیدگاه‌ها