کد خبر : 1821767 | 07 اردیبهشت 1401 ساعت 20:31 | 26.6K بازدید | 3 دیدگاه

ساها:

هر کس در یونایتد خوشحال نیست، می‌تواند برود

لوئیس ساها، ستاره سابق منچستر یونایتد، معتقد است که این تیم باید استراتژی درستی در تابستان داشته باشد.

هر کس در یونایتد خوشحال نیست، می‌تواند برود

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در این فصل روزهای تلخی را سپری کرده است. در اواسط فصل صبر سران این باشگاه از نتایج ضیف این تیم تحت هدایت اوله گنار سولسشر به پایان رسید و سرمربی نروژی از هدایت شیاطین سرخ برکنار شد.

بعد از جدایی سولسشر شایعات زیادی در مورد سرمربی بعدی شیاطین سرخ‌ وجود داشت و حتی در مقطعی گفته شد که مائوریسیو پوچتینو در آستانه حضور در اولدترافورد قرار گرفته است اما این اتفاق رخ نداد و نهایتا رالف رانگنیک‌ آلمانی موقتا و تا پایان فصل هدایت شیاطین سرخ را بر عهده گرفت.

مرد آلمانی نیز نتوانست یونایتد را به روزهای خوب خود بازگرداند و در نهایت چند روز پیش بود که اریک تن‌هاخ رسما به‌عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد معرفی شد. این سرمربی هلندی فصل آینده روی نیمکت یونایتد خواهد نشست.

1707353

لوئیس ساها، ستاره سابق منچستریونایتد، به تحیل وضعیت این تیم پرداخته و می‌گوید: "زمان که می‌گذرد تغییرات زیادی به‌وجود خواهد آمد اما تجربه من می‌گوید که این اتفاق آسانی نخواهد بود. این که می‌بینم دیگر مانند سابق به منچستریونایتد احترام گذاشته نمی‌شود واقعا تلخ و ناراحت کننده است. از طرف دیگر بازیکنان نیز وضعیت روحی خوبی ندارند و مسائل خصوصی باشگاه به بیرون درز پیدا می‌کند.

معتقدم در تابستان باید مواظب بود که چه تاکتیکی اتخاذ می‌شود. بازیکنان باید این مسئله را بپذیرند که در هر بازی به میدان نخواهند رفت. حتی اگر رونالدو و مسی هم باشید باید متوجه شوید که این باشگاه بزرگی است که باید در آن رقابت کنید و اگر در آن خوشحال نیستید می‌توانید بروید."

1708262

دیدگاه‌ها