کد خبر : 1821771 | 07 اردیبهشت 1401 ساعت 21:18 | 6.6K بازدید | 2 دیدگاه

هشدار جورجینیو؛ نباید یونایتد را دست کم بگیریم!

جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی معتقد است بازیکنان این تیم نباید منچستریونایتد را دست کم بگیرند.

هشدار جورجینیو؛ نباید یونایتد را دست کم بگیریم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فاصله چندانی تا قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان خود در این فصل ندارد و آنها فردا شب در دیداری حساس باید با منچستریونایتد روبه‌رو شوند. از سوی دیگر نتایج ضعیف شیاطین سرخ در هفته‌های اخیر باعث شد این مسابقه آخرین شانس آنها برای حفظ امیدهای صعود به لیگ قهرمانان باشد. جورجینیو مدعی شد نباید یونایتد را دست کم گرفت و شاید آنها در این دیدار بهترین عملکرد فصل خود را ارائه دهند.

1668924

جورجینیو در گفت‌و‌گو با سایت باشگاه چلسی گفت: "نباید این تیم را دست کم بگیریم. همانطور که همه اهالی فوتبال می‌دانند، منچستریونایتد یک تیم بزرگ و قدرتمندی محسوب می‌شود که ستارگان بزرگی در ترکیب خود در اختیار دارد. البته در فوتبال گاهی اوقات ممکن است فصل برای هر تیمی پرفراز و نشیب پیش برود، بنابراین در چنین دیدارهایی شما نمی‌توانید متوجه شوید چه چیزی در انتظار تیم‌تان است، بنابراین باید برای همه اتفاقات آماده باشید.

اگرچه آنها بالا و پایین داشته‌اند، اما ممکن است منچستریونایتد در این دیدار قوی‌ترین عملکرد فصل خود را ارائه دهد و ما باید مهیای رخ دادن چنین اتفاقی نیز باشیم. یونایتد تیمی قدرتمند محسوب می‌شود که بازیکنان بزرگی در ترکیب در اختیار دارد و قطعا کار آسانی در این دیدار در انتظار چلسی نخواهد بود."

دیدگاه‌ها