کد خبر : 1821807 | 08 اردیبهشت 1401 ساعت 00:56 | 5.9K بازدید | 1 دیدگاه

آقا رضا مشکل زمین را درست می کند

عبدی: خواب ندیده بودم اما گل زدم!

مهرداد عبدی را میتوان کلیدی ترین بازیکن فینال حذفی دانست زیرا قهرمانی را رقم زد.

عبدی: خواب ندیده بودم اما گل زدم!

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد عبدی  هافبک نساجی گل قهرمانی را برای تیمش به ثمر رساند تا نامش در یاد هواداران این تیم ماندگار بماند.
مهرداد عبدی بعد از پایان این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: فشار حریف زیاد نبود ما خودمان بد بودیم و اشتباه زیاد داشتیم و توپ های زیادی لو دادیم و کلا نیمه اول خوب نبودیم.
او در پاسخ به سوال یک خبرنگار که آیا خواب گلزنی را دیده بود یا خیر ادامه داد: خواب ندیده بودم ولی خدا را شکر به دلم افتاده بود و توانستم گل بزنم.
این بازیکن در مورد شرایطشان برای حضور در آسیا عنوان کرد: ما همه چیز داریم فقط یک زمین نداریم که آن را هم آقا رضا و استانداری درست می کنند. جا دارد از آقای حدادیان بابت تمام زحماتی که کشیده تشکر کنم.
عبدی  در مورد هواداران پرشورشان که پر تعداد در استادیوم آزادی حاضر شده بودند گفت: در مورد آنها که واقعا نمی‌توانم چیزی بگویم ما هر جا برویم اگر اجازه بدهند هواداران مان استادیوم را پر می‌کنند.
عبدی در پاسخ به این سوال که با وجود استقلال، پرسپولیس،فولاد، سپاهان و غیره فکر می‌کردند قهرمان شوند یا خیر افزود: ما زحمت کشیدیم. بازی به بازی جلو رفتیم و خدا را شکر توانستیم ببریم و امشب قهرمان شدیم.

دیدگاه‌ها