کد خبر : 1821854 | 08 اردیبهشت 1401 ساعت 11:56 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

وین رونی در آستانه بازگشت به لیگ برتر انگلیس

بنابر ادعای سان وین رونی گزینه اصلی باشگاه برنلی برای جانشینی شاهن دایش است.

وین رونی در آستانه بازگشت به لیگ برتر انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، حدود دو هفته پیش بود که بالاخره صبر سران باشگاه برنلی به پایان رسید و بعد از نتایج ضعیف این باشگاه شاین دایش برکنار شد. برنلی 8 بازی مانده به پایان فصل، در رده هجدهم لیگ برتر قرار داشت و همین منجر به اخراج شان دایش، سرمربی این تیم شد. شان دایچ پس از تقریبا 10 سال حضور در تِرف مور، از برنلی اخراج شد که خبری شوکه کننده برای هواداران این تیم به‌شمار می‌آمد.

1705978

آلن پیس، رئیس باشگاه برنلی با انتشار بیانیه گفت: " در ابتدا می‌خواهیم صمیمانه از شان و دستیارانش به‌خاطر دستاوردهایشان در باشگاه در یک‌دهه گذشته تشکر کنیم. شان در طول دوران حضورش در ترف مور، هم در داخل و هم در خارج از زمین یک اعتبار بزرگ برای باشگاه بود و بازیکنان، کارکنان، هواداران و جامعه فوتبال به آن احترام می‌گذاشتند، با این حال، نتایج این فصل ناامیدکننده بوده و در حالی‌که این تصمیمِ فوق‌العاده دشواری بود، به فاصله هشت بازی تا پایان، تصمیم گرفتیم با ایجاد یک تغییر، شانس تغییر این روند منفی را امتحان کنیم. پروسه جایگزینی شان آغاز شده و در زمان مناسب اطلاعیه‌های بعدی به هواداران اعلام خواهد شد."

در روزهای گذشته گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد سرمربی بعدی باشگاه انگلیسی وجود داشته است اما حالا نشریه سان گزارش جالبی در این زمینه منتشر کرده است. بر این اساس اسطوره باشگاه منچستریونایتد یعنی وین رونی به گزینه اصلی برای هدایت این تیم تبدیل شده است. رونی پیش از این هدایت باشگاه دربی کانتی را بر عهده داشت؛ تیمی که با کسر 21 امتیاز نهایتاً از چمپیونشیپ سقوط کرد اما با این حال عملکرد رونی در این تیم مورد تحسین قرار گرفت و همین مسئله باعث شده که او به‌شدت مورد توجه برنلی قرار بگیرد.

1595615

دیدگاه‌ها