کد خبر : 1821969 | 09 اردیبهشت 1401 ساعت 12:28 | 13.6K بازدید | 7 دیدگاه

هجوم هواداران اینتراخت به لندن؛ جشن مقابل باکینگهام!

هواداران اینتراخت فرانکفورت تصمیم ندارند تیم‌شان را در هیچ شهری تنها بگذارند.

هجوم هواداران اینتراخت به لندن؛ جشن مقابل باکینگهام!

به گزارش "ورزش سه"، اینتراخت فرانکفورت شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا در زمین وستهام به مصاف این تیم رفته و موفق شد با نتیجه 1-2 به پیروزی برسد. 
وستهام در این بازی سه بار تیرک دروازه حریف را به لرزه درآورد اما در نهایت این تیم مهمان بود که موفق شد نتیجه بازی را به سود خودش به پایان برساند و با بردی ارزشمند به آلمان برگردد. 
هواداران اینتراخت مانند بازی مرحله قبلی برابر بارسلونا، این بار هم سعی کردند که راهی برای ورود به ورزشگاه پیدا کنند. گفته می‌شود نزدیک به 10 هزار هوادار اینتراخت برای تماشای این بازی از نزدیک راهی لندن شده بودند. 
با این که وستهام تنها سه هزار بلیت برای هواداران تیم مهمان در نظر گرفته بود اما تعدادی از آنها توانستند راهی برای ورود به ورزشگاه پیدا کنند و بازی تیم‌شان را از نزدیک تماشا کنند، هرچند اتفاقی شبیه به اتفاق نوکمپ در این بازی تکرار نشد. 
پیتر فیشر، رییس باشگاه اینتراخت، پیش از آغاز بازی گفت:« ما بیش از سه هزار نفر خواهیم بود. من هنوز نمی‌دانم پس از بازی باید کجا جشن بگیریم اما فکر می‌کنم جاهای خوبی در لندن باشد. چرا این جشن را مقابل کاخ باکینگهام برگزار نکنیم؟»
صفحه رسمی باشگاه اینتراخت در توییتر نیز با انتشار ویدیویی از هواداران این تیم که بیرون از ورزشگاه حضور داشتند نوشت:« بهترین هواداران در دنیا!»

دیدگاه‌ها