کد خبر : 1822069 | 10 اردیبهشت 1401 ساعت 10:36 | 15K بازدید | 6 دیدگاه

یامگا برای سپاهان خط و نشان کشید

بازیکن فرانسوی استقلال تک گل این تیم مقابل هوادار را نیز به ثمر رساند.

یامگا برای سپاهان خط و نشان کشید

به گزارش "ورزش سه"، کوین یامگا بعداز چند بازی و ناکامی در گلزنی برای استقلال، در مسابقات تدارکاتی این تیم در تعطیلات نشان داد که همچنان یک بازیکن ترسناک برای حریفان محسوب می شود.
یامگا روز گذشته در جریان دیدار دوستانه استقلال مقابل هوادار تک گل تیمش را به ثمر رساند و اگرچه این گل باعث پیروزی استقلال نشد و آنها گل تساوی را دریافت کردند اما مشخص است که مهاجم فرانسوی برای بازی های آینده انگیزه زیادی دارد.
این بازیکن توانمند که با 10 گل زده بهترین گلزن استقلال محسوب می شود، در مسابقه تدارکاتی قبلی تیمش مقابل فجرسپاسی نیز دو گل به ثمر رساند و حالا انگیزه زیادی دارد تا این روند را مقابل سپاهان هم ادامه بدهد.

1709882

یامگا قطعا یکی از مهره های ثابت استقلال در بازی حساس با سپاهان است و فرهاد مجیدی حساب ویژه ای روی او باز کرده است. این بازیکن فرانسوی که در بازی های زیادی گره از کار تیمش باز کرده، حالا با گلزنی های متوالی در بازی های تدارکاتی به نوعی برای سپاهانی نیز خط و نشان کشید و امیدوار است در دیدار آینده نیز باعث موفقیت تیمش شود.
انگیزه دیگر یامگا برای گلزنی به صعود در جدول گلزنان برمی گردد. او حالا دو گل با گادوین منشا در صدر جدول گلزنان فاصله دارد و در 6 هفته پایانی لیگ تلاش خواهد کرد تا این فاصله را جبران کند.

دیدگاه‌ها