کد خبر : 1822080 | 10 اردیبهشت 1401 ساعت 11:16 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

3 جام برای یک بازیکن در کمتر از یک سال

صابر حردانی در کمتر از یک سال سه بار جام قهرمانی بر بالای سر برده است. اگر او در ماه های پیش رو موفق شود به همراه نساجی سوپر جام را فتح کند از این حیث رکوردار خواهد شد.

3 جام برای یک بازیکن در کمتر از یک سال

به گزارش "ورزش سه"، او در پایان فصل گذشته به همراه فولاد خوزستان قهرمان جام حذفی شد و جام قهرمانی این مسابقات را بر بالای سر برد. در این مسابقه که 17 مرداد 1400 در استادیوم نقش جهان برگزار شد فولاد در ضربات پنالتی استقلال را شکست داد و قهرمان جام حذفی شد. این بازیکن در میانه های فصل هم به همراه فولاد قهرمانی در سوپر جام را با شکست پرسپولیس در استادیوم اختصاصی گل گهر تجربه کرد. صابر حردانی درتعطیلات زمستانی با جدایی از فولاد پیراهن نساجی را برتن کرد و چهارشنبه شب دراستادیوم آزادی با شکست آلومینیوم اراک قهرمان جام حذفی شد و سومین جام را در کمتر از یک سال بر بالای سر برد. او حالا این شانس را دارد در ماه های آینده به همراه تیم نساجی در سوپر جام حاضر شود و یک بار دیگر برای تصاحب جام تلاش کند.

در مصاف نساجی – آلومینیوم اراک صابر حردانی در ابتدای نیمه دوم به همراه محمد قربانی وارد میدان شد و اضافه شدن این دو بازیکن به ترکیب نساجی به جای کریم اسلامی و مسعود شجاعی شرایط تیم مازنی را بهتر کرد بطوریکه نساجی گل برتری را به ثمر رساند و در یک صحنه اگر صابر حردانی، متین کریم زاده را خوب می دید در موقعیت 3 به 2 نساجی می توانست به گل دوم برسد اما پاس صابر حردانی در میانه های راه قطع شد.

نکته جالب اینکه جدایی برادران حردانی از فولاد با اتفاقات خوبی برای آنها همراه بود به این خاطر که صابر به همراه نساجی قهرمان جام حذفی شد و صالح هم این شانس را دارد که به همراه استقلال قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند. نکته جالب مصاف این دو برادر در یک چهارم نهایی جام حذفی بود که برنده این دوئل صابر و نساجی بودند و در پایان هم با شکست آلومینیوم اراک قهرمان جام حذفی شدند.

دیدگاه‌ها