کد خبر : 1822126 | 10 اردیبهشت 1401 ساعت 15:50 | 80.6K بازدید | 8 دیدگاه

ادعای آاس؛

هالند نشد؛ بازگشت احتمالی RDT به رئال مادرید

رئال مادرید برای تقویت خط حمله خود قصد جذب ارلینگ هالند را دارد ولی انتقال او به نظر دشوار می‌رسد.

هالند نشد؛ بازگشت احتمالی RDT به رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال برای پست شماره 9 خود به دنبال جذب ستاره نروژی بوروسیا دورتموند است. ارلینگ هالند بر اساس بند فسخ 75 میلیون یورویی خود که همین تابستان فعال خواهد شد، می‌تواند از دورتموند جدا شود و در حال حاضر سیتی و رئال را به‌عنوان جدی‌ترین باشگاه‌های خواهان خود می‌بیند ولی به نظر او به سیتی نزدیک‌تر از رئال است. 

1706887

 

پیشنهاد مالی سیتی بهتر از رئال است و در انگلیس ادعا می‌کنند همه چیز برای انتقال هالند مهیاست. اگر در نهایت رئال در جدب هالند ناکام بماند، به سراغ مهاجمی دیگر خواهد رفت و طبق ادعای آاس، گزینه اول کسی نیست جز رائول دی توماس، مهاجم ملی پوش اسپانیول که محصول آکادمی خود رئال است.

1687436

 

3 جولای 2019 دی توماس با 20 میلیون یورو رئال را ترک کرد و به بنفیکا پیوست. دوران حضور او در بنفیکا طولانی نبود و ابتدا قرضی و سپس دائمی به اسپانیول ملحق شد. او در دسته دوم فوتبال اسپانیا گل‌های زیادی برای اسپانیول زد و کمک کرد این تیم به لالیگا برگردد و فصل جاری نیز توانسته گل‌های مهمی به ثمر برساند. در 85 بازی او زننده 43 گل بوده یعنی متوسط هر دو بازی یک گل. آاس نوشته است که مدیران رئال به شکل جدی نسبت به جذب دی توماس فکر می‌کنند و با وجود بند فسخ 70 میلیون یورویی، خوشبین هستند که با 30 تا 40 میلیون یورو دی توماس را به‌خدمت بگیرند. دی توماس با 15 گل زده، پس از کریم بنزما و مشترک با انیس اونال، بهترین گلزن این فصل لالیگاست.

دیدگاه‌ها