کد خبر : 1822144 | 10 اردیبهشت 1401 ساعت 18:22 | 7.3K بازدید | 1 دیدگاه

امامعلی: سلاطین گل و پاس گل را از نزدیک می‌بینم!

فراز امامعلی می‌گوید ساختار بسیار خوبی در حمله دارند و حضور دو بازیکنشان در رده بالایی جدول گلزنی و بهترین پاسور بیانگر این موضوع است‌.

امامعلی: سلاطین گل و پاس گل را از نزدیک می‌بینم!

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در این مدت سخت تمرین کرده تا بتواند در شروع مجدد لیگ با کسب نتایج خوب دوباره تبدیل به همان تیم قبلی شود؛ فراز امامعلی در خصوص فعالیت نارنجی‌پوشان رفسنجان در وقفه ایجاد شده در لیگ گفت: این وقفه باعث شد بیشتر روی نقاط ضعفمان کار و این چند هفته‌ای که نتیجه نگرفتیم؛ جبران کنیم و شرایطمان را در جدول بهبود ببخشیم. فصل را با یک رتبه خوب تمام کنیم و یادگاری خوبی برای تیم مس و هوادارانش به جا بگذاریم.
این بازیکن در مورد شکست مقابل ذوب در بازی دوستانه گفت: مقابل ذوب آهن می‌خواستیم یک‌سری از تاکتیک‌هایمان را امتحان کنیم. بازی دوستانه انجام می‌دهیم که نقاط ضعفمان را برطرف کنیم و یک‌سری کارها را امتحان می‌کنیم تا ببینیم اگر جواب می‌دهد با یک سیستم دیگر بازی کنیم. بازی دوستانه آزمون و خطا است و نباید به نتیجه آن توجه کرد، ما تمام توانمان را برای بازی‌های رسمی می‌گذاریم.
او در مورد دیدار با فجر سپاسی ادامه داد: تیم فجر سپاسی زیر نظر آقای سرآسیایی تیم خوبی است ولی در جدول شرایط خوبی ندارد. ما این تیم را دست‌کم نمی‌گیریم و می‌دانیم این جور بازی‌ها سخت است و فجر چیزی برای از دست دادن ندارد و با تمام قوا می‌آید که امتیاز بگیرد ولی ما هم صد در صد احتیاج به برد در این دیدار داریم. قطعا باید این بازی را با برد پشت سر بگذاریم و برای بازی با نساجی آماده شویم. 
این بازیکن در مورد اینکه قرار است در ورزشگاه شماره دو با فجر بازی کنند عنوان کرد: اولین بازی است که در ورزشگاه خودمان بازی می‌کنیم، چمن خیلی خوبی داریم و تازه زمینمان درست شده. کمی دیر شد ولی باز جای شکرش باقی است که می‌توانیم چند بازی را در ورزشگاه خودمان انجام بدهیم، امیدوارم تماشاگران برای این بازی بیایند و حمایت کنند و ما هم بتوانیم دلشان را شاد کنیم.
امامعلی در مورد اینکه رده چهارمی را پس می‌گیرند یا خیر توضیح داد: صد در صد. بازیکنان و کادرفنی مصمم هستند بتوانیم جایگاه خودمان را پس بگیریم یا حتی رتبه‌ای بهتر به‌دست بیاوریم. تمام تمرکزمان را می‌گذاریم که مس را مثل نیم فصل اول سرحال و قبراق ببینید و از نمایشش لذت ببرید.
بازیکن مس در مورد بالا رفتن انتظارات از این تیم گفت: به‌خاطر عملکرد فوق العاده تیم مس انتظارات بالا رفت. باید انتظار به‌نوعی باشد که فشار وارد نشود. تیم ما جوان است و فکر می‌کنم تا همین‌جا هم خیلی خوب کار کرده. چند برد خوب دیگر بیاوریم می‌توانیم رتبه خوبی کسب کنیم.
امامعلی در پایان در مورد دو هم‌تیمی مشهورترش در لیگ امسال یعنی منشا و آذرباد هم گفت: من با منشا چندین سال است دوست هستم و در پیکان هم با هم بودیم. او بازیکن و تمام کننده خوبی است و همین‌طور که منشا خیلی خوب است چند بازیکن خوب دیگر هم داریم از جمله محسن آذرباد که بهترین پاسور لیگ است و من هرروز سلاطین گل و اسیست را از نزدیک می‌بینم! به نظر من تیم ما ساختار بسیار خوبی در حمله دارد. دفاع‌ها و مهاجمان ما گلزن هستند. امیدوارم آقای گلی و آقای پاس گلی نصیب تیم ما شود.

دیدگاه‌ها