کد خبر : 1822323 | 12 اردیبهشت 1401 ساعت 00:46 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری‌فرد فقط چند دقیقه فرصت بازی پیدا کرد؛

فرصت سوزی آ.ا.ک در حضور کامل احسان

آ.ا.ک با تساوی یک بر یک مقابل پائوک شانس صعود در جدول رده بندی را از دست داد.

فرصت سوزی آ.ا.ک در حضور کامل احسان

به گزارش "ورزش سه"، در تقابل تیم‌های دوم از اول و آخر گروه قهرمانی سوپر لیگ یونان تیم‌های پائوک و آ.ا.ک امشب در ورزشگاه تومباس به مصاف هم رفتند. آ.ا.ک در شبی که یکی از سه بازیکن ایرانی خود را در ترکیب اصلی داشت به دنبال کسب دومین برد متوالی‌اش بود تا شانس صعود به رده سوم را همچنان برای خود حفظ کند.

احسان حاج صفی امشب در ترکیب اصلی آ.ا.ک حضور داشت. کریم انصاری‌فرد روی نیمکت ذخیره‌ها بود و میلاد محمدی جایی در لیست تیم نداشت.

آمرابات در دقیقه 15 آ.ا.ک را پیش انداخت اما آنتونیو در دقیقه 27 این گل را جبران کرد تا دو تیم با تساوی یک – یک راهی رختکن شوند.

1710296

تلاش دو تیم در نیمه دوم گلی به‌همراه نداشت و بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید. حاج صفی در این دیدار نود دقیقه کامل برای تیمش بازی کرد و یک کارت زرد در نیمه دوم گرفت. کریم انصاری‌فرد هم در دومین دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه دوم، جای زننده تک گل تیمش را گرفت تا فرصتی برای خودنمایی نداشته باشد.

با این نتیجه پائوک 60 امتیازی شده و فاصله‌اش با پاناتیاکوس رده سومی را به 6 امتیاز رساند. آ.ا.ک هم 52 امتیازی شده و فرصت صعود در جدول رده بندی را از دست داد.

دیدگاه‌ها