کد خبر : 1822365 | 12 اردیبهشت 1401 ساعت 12:38 | 24.4K بازدید | 3 دیدگاه

خرید 20 میلیون دلاری بارسلونا

دندان‌گردی والنسیا در انتقال جانشین دی ‌یونگ

باشگاه بارسلونا تصمیم دارد کارلوس سولر، هافبک والنسیا، را در تابستان 2022 به خدمت بگیرد.

دندان‌گردی والنسیا در انتقال جانشین دی ‌یونگ

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه بارسا در تلاش هستند تا بازیکنان مدنظر ژاوی هرناندز را برای تقویت بارسا به ترکیب این تیم اضافه کنند. 
ژاوی از زمان حضور روی نیمکت بارسا تا به حال خریدهای قابل توجهی را انجام داده و حالا امیدوار است که مدیران این تیم بازیکنانی را که او در پست‌های مختلف مدنظر دارد، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرند.
یکی از این بازیکنان کارلوس سولر است که عملکرد خوبی را در خط میانی بارسلونا ارائه کرده و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. 
خوان خیمنز سالوادو، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا، با انتشار توییتی مدعی شد که توافق اولیه با باشگاه والنسیا انجام شده و آنها آماده هستند تا این هافبک اسپانیایی را در ازای 20 میلیون یورو به بارسلونا واگذار کنند. 
همچنین گفته می‌شود که توافق اولیه برای امضای این قرارداد با سولر و مدیر برنامه‌های او بر سر مسائلی مانند دستمزد و طول مدت قرارداد نیز صورت گرفته است. 
با این حال نکته کلیدی در روند این انتقال، جدایی فرانکی دی‌یونگ است. این هافبک هلندی که به عنوان یکی از ستاره‌های آژاکس به نوکمپ آمد، عملکرد قابل قبولی در ترکیب این تیم داشته اما خوان لاپورتا تصمیم دارد او را در تابستان پیش رو به فروش برساند. 
این در حالی است که با وجود ادعاهای مطرح شده از سوی این خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسا، باشگاه والنسیا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ توافقی با این باشگاه صورت نگرفته و آنها همچنان تصمیمی برای فروش سولر ندارند. آنها احتمالا پول بیشتری بابت این انتقال می‌خواهند.

دیدگاه‌ها