کد خبر : 1822367 | 12 اردیبهشت 1401 ساعت 12:57 | 38.2K بازدید | 10 دیدگاه

انتقاد تند در روزنامه العرب

آقای استراماچونی پاسخگو باش! (عکس)

با حذف الغرافه از لیگ قهرمانان آسیا رسانه های قطری به انتقاد از آندره استراماچونی پرداختند.

آقای استراماچونی پاسخگو باش! (عکس)

به گزارش ورزش سه، الغرافه پس از باخت سنگین 2-8 مقابل شباب الاهلی دبی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در دو بازی مقابل فولاد و آخال نیز شکست خورد تا فرصت راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی را از دست بدهد.

روزنامه العرب قطر در این باره نوشته است: الغرافه قبل از شروع مرحله گروهی کاندیدای صعود نبود اما با این وجود، پس از صدرنشینی در گروه در پایان بازی های رفت، این فرصت برایش پیش آمد. با این حال این تیم از شرایط استفاده نکرد و در‌ حالی که در بازی رفت برابر الاهلی به تساوی 1-1 دست یافته بود، در بازی برگشت با نتیجه سنگین 2-8 شکست خورد.

العرب قطر در ادامه نوشت: با حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022، فصل برای الغرافه بسیار بد به پایان رسید و لازم است سرمربی درباره نتایج و کارهایی که در طول فصل انجام داده، پاسخگو باشد تا سپس درباره بقا یا اخراج او تصمیم گیری شود. چرا که انتظار می‌رفت تیم تحت هدایت او به دستاوردهای خوبی برسد اما علاوه بر حذف از لیگ قهرمانان آسیا، در لیگ ستارگان قطر نیز در رده پنجم قرار گرفته است.

1710360


این روزنامه همچنین اشاره کرده است: الغرافه در جام امیر قطر نیز نتوانست به موفقیت برسد و با دریافت 5 گل شکست سختی را مقابل الدحیل متحمل شد.

العرب همچنین تاکید کرده است مدیریت باشگاه الغرافه در این فصل همه ابزار لازم برای موفقیت را برای استراماچونی فراهم کرده و حتی گابریل برزیلی، شیخ دیاباته گلزن اهل مالی، سعید عزت‌اللهی ایرانی و مهدی طاهرات و سفیان هانی دو ستاره الجزایری را به تیم اضافه کرده بود.

دیدگاه‌ها