کد خبر : 1822404 | 12 اردیبهشت 1401 ساعت 16:10 | 11.9K بازدید | 4 دیدگاه

ما مثل تو نیستیم؛

بیانیه‌بازی در ایتالیا؛ پاسخ تند لاتزیو به مورینیو!

باشگاه لاتزیو با انتشار بیانیه ای پاسخ اتهامات ژوزه مورینیو، سرمربی باتجربه رقیب همشهری را داده است.

بیانیه‌بازی در ایتالیا؛ پاسخ تند لاتزیو به مورینیو!

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی جالوروسی دیروز پس از تساوی 0-0 تیمش مقابل بولونیا عصبانی بوده و در کنفرانس خبری پس از بازی خود رقیب همشهری را متهم کرد که با گل آفساید مقابل اسپتزیا پیروز شده است. ژوزه مورینیو گفت: "چیز دیگری که هرگز تغییر نمی‌کند این است که 22 سال پیش، می‌توانستید در یک مسابقه با گل آفساید برنده شوید و هنوز هم این اتفاق رخ می دهد. دیروز یک تیم با گل آفساید پیروز شد.

اما پاسخ باشگاه لاتزیو امروز از طریق یک بیانیه رسمی در سایت باشگاه منتشر شد؛ "این واقعیت که در سال 2022 مربی حریف بارها به باشگاه های دیگر و اشتباهات داوری اشاره می کند و در همان زمان خبرنگاران درگیر این موضوع شده و نقش حرفه ای و بی طرفی خود را فراموش می کنند، دو مسئله را ثابت می کند. 

1710410

لاتزیو بیشتر از سایر اهداف بلندپروازانه، روی طرز فکر و رفتار خود وسواس دارد، اما مطابق همیشه آنها در مورد دیگران صحبت می کنند تا توجه را از ناکامی یا حوادث عجیبی که به نفع خودشان رخ داده، منحرف کنند.

علی‌رغم ضرورت تغییر وجهه فوتبال ایتالیا، برخی از افراد بزرگ درگیر متهم کردن VAR و داوران هستند و بی‌احترامی های مکرر این افراد به مسئولان و عدم شفافیت ژورنالیستی به اندازه کافی مورد توجه قرار نمی‌گیرد. لاتزیو نمی تواند این انتقادات را بپذیرد و معتقد است که ارزش ها در زمین ثابت می شوند، نه در تلویزیون. لاتزیو هرگز بهانه ای برای اشخاص یا قربانی نخواهد بود و از طریق مراجع ذیربط اقدام خواهد کرد. 

باشگاه همچنان از اظهار نظر در مورد تصمیمات گرفته شده در زمین حتی علیه خودش نیز اجتناب می کند. مثلا خطای ساندرو تونالی روی فرانچسکو آچربی در بازی لاتزیو و میلان یا ضربه آرنج راجر ایبانز به سرگی میلینکوویچ ساویچ در دربی برگشت. موارد مهمی وجود دارد که ما درباره آن‌ها اظهار نظر نکردیم و دلیلش احترام به داوران و VAR است، کاری که دیگران انجام نمی دهند."

دیدگاه‌ها