کد خبر : 1822439 | 12 اردیبهشت 1401 ساعت 18:19 | 15.4K بازدید | 5 دیدگاه

رسمی؛ داوران جنجالی این هفته ایتالیا محروم شدند

گل فرانچسکو آچربی مقابل اسپتزیا باعث محرومیت لوکا پایرتو و لوئیجی ناسکا، داور مسابقه و ناظر Var شد.

رسمی؛ داوران جنجالی این هفته ایتالیا محروم شدند

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو این هفته در دیداری دشوار و تماشایی با نتیجه 3-4 از سد اسپتزیا عبور کرد و گل برتری این تیم در دقیقه 90 و توسط فرانچسکو آچربی وارد دروازه حریف شد. اما مرور تصاویر نشان می‌داد این گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده، اما بازبینی صحنه نیز منجر به اصلاح این اشتباه نشد. حالا کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا تصمیم به محروم کردن لوکا پایرتو و لوئیجی ناسکا، داور این دیدار و ناظر Var تا پایان فصل گرفته و دیگر قضاوتی به این دو داور در سه هفته باقی‌مانده واگذار نخواهد شد.

1710446

پائولو کاسارین، داور سابق فوتبال ایتالیا در این رابطه گفت: "هنگام دیدن تصاویر تلویزیونی نیز آچربی کمی جلوتر از خط آفساید به نظر می‌رسد. همه چیز در دستان فناوری VAR بود و آنها فرصت داشتند تا آنچه را که در تصاویر می‌دیدند، به‌درستی ارزیابی کند. این صحنه آفساید است، آچربی 40 سانتیمتر در آفساید بود و اینجا نیاز به فناوری وجود داشت. بازی بلافاصله پس از این گل به پایان رسید و باید داوران محروم شوند."

این گل جنجالی اعتراض حتی ژوزه مورینیو، سرمربی رم را برانگیخت و این سرمربی پرتغالی دیروز نسبت به تصمیم داور که به نفع رقیب همشهری و البته مستقیم آنها در رقابت برای حضور در لیگ اروپا شد، انتقاد کرد.

دیدگاه‌ها