کد خبر : 1822454 | 12 اردیبهشت 1401 ساعت 19:51 | 33.5K بازدید | 11 دیدگاه

رالف رانگنیک؛

آینده رونالدو؟ از سرمربی جدید سوال کنید

رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی منچستریونایتد نیز خبر از آینده کریستیانو رونالدو در این باشگاه ندارد.

آینده رونالدو؟ از سرمربی جدید سوال کنید

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه یونایتد فصل خوبی نداشته و بعید است موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان شود، اما رونالدو با زدن 23 گل بی تردید بهترین بازیکن این تیم بوده است. اما برخی منابع مدعی شدند ممکن است غیبت در لیگ قهرمانان فصل بعد باعث جدایی ستاره پرتغالی در فصل تابستان شود. حالا رالف رنگنیک مدعی شد تصمیم گیری در مورد آینده کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد در دستان سرمربی جدید این تیم یعنی اریک تن هاخ خواهد بود، اما او تاکید کرد که شیاطین سرخ به دو یا سه مهاجم جدید در فصل آینده نیاز دارند.

1671277

رالف رانگنیک گفت: "آینده کریستیانو رونالدو؟ این سوالی است که باید از اریک تن هاخ بپرسید. او نشان داده که هنوز هم می‌تواند بخش مهمی از این تیم باشد، اما قطعا تیم به مهاجمان بیشتری نیاز دارد. فصل آینده باید دو یا سه مهاجم جدید در رختکن وجود داشته باشد و این کاملا واضح است.

اگر عملکرد تیم‌هایی چون منچسترسیتی و لیورپول را نیز بررسی کنید، متوجه خواهید شد آنها در هر پنجره نقل و انتقالاتی بازیکنان جدیدی را به تیم اضافه کرده و ترکیب تیم را تقویت می‌کردند. البته بازیکنانی که راهی این دو تیم می‌شدند در زمان بستن قرارداد چندان مشهور و بزرگ نبودند، اما با پیشرفت آنها بود که سیتی و لیورپول تبدیل به دو تیم برتر جهان شدند. اگر این دو تیم چند هفته دیگر در فینال لیگ قهرمانان در مقابل یکدیگر بازی کنند، من تعجب نخواهم کرد. این روند نشان می‌دهد که ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد و لزوما سه یا چهار سال برای تبدیل شدن به چنین تیم هایی زمان نیاز نیست."

دیدگاه‌ها