کد خبر : 1822476 | 12 اردیبهشت 1401 ساعت 22:30 | 3.7K بازدید | 1 دیدگاه

سهمیه شیراز را حفظ می‌کنیم؛

سرآسیایی: آماده یک مسابقه حساس هستیم

سرمربی فجر سپاسی شیراز ابراز امیدواری کرد بتوانند سه امتیاز بازی مقابل مس رفسنجان را بگیرند.

سرآسیایی: آماده یک مسابقه حساس هستیم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی سرآسیایی در نشست خبری قبل از دیدار فجر شهید سپاسی مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: فردا یک مسابقه بسیار مهم و حساس داریم، اما درک خوبی از شرایط خودمان و تحلیل خوبی از وضعیت تیم مس رفسنجان داشته‌ایم.

او ادامه داد: مس رفسنجان یک تیم با پتانسیل بسیار بالا از نظر فنی و کیفی است که بازیکنان با کیفیتی دارد و آقای ربیعی، مربی و دوست خوبم روی نیمکت این تیم هستند و همچنین بنده افتخار یک‌سال همکاری با ایشان را داشته‌ام که نکات زیادی را یاد گرفته‌ام. مجموعه بسیار خوب و توانمندی در مس رفسنجان هستند ولی ما شرایط را به‌خوبی می‌دانیم.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی اضافه کرد: بازیکنان ما درک کامل و مناسبی نسبت به بازی با مس رفسنجان دارند و آماده یک مسابقه مهم و حساس هستیم؛ می‌دانیم جای اشتباه کردن نداریم و با تمام وجودمان برای خوشحالی مردم خوب شیراز و سهمیه فوتبال این شهر در کشور می‌جنگیم.

سرآسیایی با بیان اینکه تمام انرژی و پتانسیل خودمان را برای این مسابقه می‌گذاریم، گفت: ان‌شاالله هواداران ما هر اندازه می‌توانند در کنارمان باشند که حضورشان، انرژی مضاعفی به تیم خواهد داد. خوشحال هستیم بازی با حضور تماشاگر برگزار می‌شود که ورود هواداران به ورزشگاه‌ها اتفاق خوبی است. ان‌شاالله هر دو تیم سلامت باشند و ما بتوانیم با تمرکز کامل سه امتیاز را بگیریم.

دیدگاه‌ها