کد خبر : 1822516 | 13 اردیبهشت 1401 ساعت 13:48 | 17.9K بازدید | 2 دیدگاه

همه هواداران نگران تیم ملی هستند؛

درخواست ویژه عنایتی از رئیس جمهور

سرمربی تیم هوادار از رئیس جمهور خواست تا به مساله تیم ملی ورود کند چون یک موضوع ملی است.

درخواست ویژه عنایتی از رئیس جمهور

به گزارش "ورزش سه"، تیم هوادار در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران فردا به مصاف ذوب آهن خواهد رفت. رضا عنایتی، سرمربی هوادار در نشست خبری پیش از این بازی، کار را بسیار سخت دانسته و گفت: بعد از وقفه ای که در مسابقات به وجود آمد تیم ها از شرایط مسابقه خارج شده اند. ما بعد از چند روز استراحت تمرینات خیلی خوبی داشتیم. این چند مسابقه بین ما، ذوب آهن و چند تیم دیگر حکم صعود به رتبه های بالایی را دارد. این بازی ها برای ما خیلی مهم هستند. تمام توانمان را به کار می گیریم که در این شش بازی تمرکز داشته باشیم و با تمام توان، در اولین حضورمان در لیگ برتر رتبه خوبی را به دست بیاوریم.

او با اشاره به مشکلات مالی هوادار ادامه داد: مشکلات مالی یک مقدار تمرکز بازیکنان را گرفته است. امیدوارم که این مشکلات در چند روز آینده حل شود چون من خودم از این شرایط ناراحت می شوم. بچه ها فوق العاده با حیایی هستند و همه توان خود را برای موفقیت تیم به کار گرفته اند. امیدوارم که مسئولان تیم یک مقدار عمیق تر به این موضوع فکر کنند تا بتوانیم با ذهنی راحت تر این شش بازی را پشت سر بگذاریم. قراردادهای بچه های ما خیلی بالا نیست. در طول فصل کوچکترین تنشی از طرف تیم ما نبود و این خوشحال کننده است. دست تک تک بازیکنان را می بوسم و همه می دانند که ارتباط من با آنها دوستانه است.

سرمربی هوادار در پاسخ به سوالی در مورد تفاوت عملکرد دفاعی خوب و تهاجمی ضعیف تیمش تاکید کرد: ساختار هجومی ما دچار مشکل است. ما این موضوع را قبول می کنیم. موقعیت های خوبی ایجاد می کنیم ولی در بعضی از بازی ها توپ هایی را از دست دادیم که اگر گل می شدند جایگاه جدولی ما بهتر می شد. کاری نمی شود کرد، بعضی وقت ها استرس و فشار داخل زمین باعث می شود که خط حمله با تمرکز پایین تری کار کند. مهم این است که ساختار دفاعی و تهاجمی ما خوب است. با توجه به زدن گل های کم، جایگاه خوبی در جدول داریم چون ساختار دفاعی مستحکمی داریم. خیلی ساده از این موضوع نمی گذریم و تمرینات زیادی انجام داده ایم. امیدوارم که در شش بازی آینده این آمار را هم بهتر کنیم. با توجه به بازیکنان باکیفیت و خوبی که داریم حتما این کار را می کنیم. یک مقدار استرس سال اول مزید بر علت شده بود ولی الان با توجه به شرایطی که در جدول داریم فشار از روی خط حمله کمتر شده است.
1710553عنایتی با تعریف و تمجید از عملکرد تیم حریف گفت: ذوب آهن کاملا تیم باشخصیتی است. این تیم با مهره های خوبی که دارد کاملا نسبت به نیم فصل اول متحول شده است. ما می دانیم که مقایسه ذوب آهن نیم فصل اول با ذوب آهن نیم فصل دوم کاملا اشتباه است چون بازیکنانی که به خدمت گرفتند کیفیت بالایی دارد. این از نتایجی که گرفته اند کاملا مشخص است. ذوب آهن عقبه و ساختار خوبی دارد. یک مربی کاربلد روی نیمکت این تیم نشسته است. می دانیم که اگر غفلت کنیم سخت تنبیه خواهیم شد. برای همه حریفانمان احترام قائل هستیم. امیدوارم که یک بازی تماشاگر پسند را ارائه کنیم.

او در مورد غایبان تیمش گفت: محمد میری، مهدی عبدی، بابک مرادی و محمد قاضی دیرتر به تمرینات اضافه شدند. محمد ستاری سه اخطاره است. چند غایب داریم ولی مثل همیشه به این موضوع نمی پردازیم چون تیم ما یک تیم واحد است. با وجود اینکه در چند بازی 6-7 بازیکن را نداشتیم ولی اتفاقی رخ نداد.

سرمربی هوادار در مورد حساسیت بازی فردا تاکید کرد: دو تیمی که از نظر آمار عملکرد خوبی در ساختار دفاعی داشتند مطمئنا بازی سختی مقابل هم خواهند داشت. ما میزبان هستیم و از این بابت شرایط بهتری داریم. می دانیم با چه حریف سرسختی بازی داریم. همه کارهایی که برای روز بازی باید می کردیم، انجام دادیم. سه بازی تدارکاتی انجام دادیم و سیستم های مورد نظر را به نمایش گذاشتیم. شرایط جدول به گونه ای است که هر دو تیم به دنبال صعود هستند و این بازی را جذابتر و هجومی تر می کند.
عنایتی در پاسخ به سوالی در خصوص آماده سازی ضعیف تیم ملی برای جام جهانی گفت: ما با این شرایط نا آشنا نیستیم. در همه تورنمنت های حساس متاسفانه این اتفاق برای تیم ملی می افتد. با توجه به شرایط فعلی و بازیکنان باکیفیتی که در این دهه داشتیم مطمئنا می توانیم به خیلی از این کاستی ها غلبه کنیم ولی با این برنامه ریزی من چشمم آب نمی خورد که نتایج خوبی بگیریم. همین الان از همه تیم ها خیلی خیلی عقب تر هستیم. استرس صعود به جام جهانی را به مردم وارد کردیم و الان هم یک استرس دیگر را وارد کردیم که با این تدارکات کم چگونه می خواهیم مقابل تیم های قدرتمند بازی کنیم. من اطلاعاتی ندارم و دست اندرکار نیستم فقط به عنوان یک هوادار نگران است. امیدوارم یک مقدار جدی تر باشیم. همش به هم امیدواری می دهیم ولی اتفاقی نمی افتد. من از رئیس جمهور می خواهم که ورود کند چون یک موضوع ملی است و همه هواداران نگران تیم ملی هستند. آبروداری در این مسابقات می تواند وجهه بین المللی خوب درست کند. خدای نکرده اگر اتفاق بدی بیافتد به چند سال گذشته بر می گردیم و این نمی تواند اتفاق خوبی باشد. تیمی که اول آسیاست و شرایط خوبی دارد باید تدارکات فوق العاده ای داشته باشد و فکر نمی کنم این خیلی سخت باشد.

دیدگاه‌ها